Wie heeft er een leuke vakantietip in ons landje???

Heej meiden,
Ik ben heel erg op internet aan het zoeken naar een leuk vakantie plekje in nederland. Ik mag namelijk niet meer vliegen maar wij willen heel graag nog een leuke vakantie hebben met zn 2tjes voor het kind er is. Het mag ook weer niet te ver rijden zijn want ik moet rijden. Mijn vent heeft geen rijbewijs, en met de trein is zo duur!!! Ik woon in Den Haag. Wie o wie is ergens in de buurt van Den haag heerlijk op vakantie geweest en kan het mij aanraden!
Liefs Naima

hoi

Wij zijn vorig jaar ook een weekje weg geweest naar Zeeland. Een chaletje gehuurd op een camping. Je kon lekker winkelen daar in Goes, Middelburg of uitwaaien op het strand in Vlissingen.
Die camping is in Heinkenszand. Volgens mij is dat niet heel ver rijden naar Den Haag.
website is www.stelleverhuur.nl

Groetjes en succes met je zoektocht.

Hoihoi,

Wij gaan dit jaar voor het eerst op vakantie met onze kleine meid. Wij gaan naar prinsenmeer. Dat is een hele grote comping met heel veel leuke dingen.
He is in Asten, Noord-Brabant. Volgens mij wel een eindje weg van Den Haag, maar ik denk ik laat het je toch even weten. www.prinsenmeer.nl

groetjes Lydia

Van roompot vakanties heb je kijkduinpark, als dat niet in de buurt is, en kijkduin is natuurlijk altijd wel leuk, maar goed ik heb altijd zo iets van als ik in den haag blijf voor "vakantie" voelt het niet als vakantie.. Maar dat is op zich een leuk park..

En dan heb je ook nog weerterbergen van roompot ook, daar ben ik al een x geweest en dat is echt om te ontspannen heerlijk.. en je zit in een geweldig groene omgeving..

Je moet gewoon even op die parksites kijken dan kan je zelf bepalen hoever je wilt gaan, je hebt landal, roompot, hoogendoorn, center parcs, greenlands... Denk je dat hier wel behoorlijk ver mee kan komen..

Groetjes Claudia

hey naimpje

Wij gaan elk jaar naar center parcs.
www.centerparcs.nl
Daar kan je zelf kijken welke bij je in de buurt is.
Wij gaan dit jaar mei nog een 5 dagen.
Ik vindt dat je er heerlijk kan ontspannen, eten en de huisjes zijn super :D

Terug
Bovenaan