Wie heeft er ervaring met ABC Dolphilus?

A

Anoniem

Guest
Wij kampen nu alweer even met een dochter die last heeft van zeer pijnlijke krampen en tevens obstipatie. Op aanraden van een kennis hebben we abc Dolphilus gekocht. Nu ben ik benieuwd of er hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben en mij kunnen vertellen hoe lang het duurt voordat het werkt.

gr.Ing

Ik denk dat het bij Lotte eigenlijk al direct begon te werken. Na twee dagen had ze al een stuk minder last en eigenlijk heeft ze het een week gebruikt of iets dergelijks. Daarna had ze geen krampen meer.

Groetjes, Marisa

hallo,
bij Jelte hielp het ook zo na 2 a 3 dagen! Hij poepte weer gewoon en geen keuteltjes en had ook geen last meer van krampjes. super spul!
succes ermee!
gr. saskia.
mvJelte (9-6-2007)

Ik dacht dat het alleen voor krampjes is maar lees ik nu goed dat het ook tegen harde ontlasting helpt?

gr.Ing

Hallo,

mijn dochtertje heeft het ook maar mag je dit ook gebruiken bij een baby van  9 dagen?

groetjes angelien

hoi,

ik hoor eigenlijk op het najaarsforum, maar
je mag abc dophilus meteen gebruiken na de geboorte, dat kan geen kwaad, ik heb het een maand of 4 gebruikt voor mijn zoontje, maar die huilde hele dagen van de kramp, bij ond begon het na ong. een week te werken, ook zijn wij toen overgestapt op de omneo,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan