wie heeft er ervaring met clonid?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden mijn naam is springkikkertje en vroeg mij af of iemand mij kan helpen met wat vraagjes over clonid? ik moet op de 3de dag van mijn cyclus beginnen met clonid tot de 5de dag mijn gyn zei dat ik op dag 9 een af moet maken en bij hem moet komen met mijn vriend maar ik ben ff in de war moet op de 9de dag bij de gyn zijn? ik denk zel wel ik bel wel ff voor de zekerheid maar heeft iemand hier ook evaring mee? ik ben benieuwd wat ze dan verder gaan doen? ik denk zelf dat ze dan als ik mijn ei heb mijn vriend's sperma ingaanspuiten! wat is jullie ervaing? groetjes springkikkertje

hmmm nog geen reacties niemand heeft ervaring met clomid sorry ff verkeerd geschreeven hahahha kan niemand mij helpen pffff groetjes springkikkertje

Hoi springkikkertje.
Ik heb 4 jaar terug clomid gebruikt omdat ik geen eisprong had. Ik moest ook op de derde dag beginnen met clomid en op de negende dag terugkomen. Dan gaan ze via een inwendige echo kijken of er een eitje begint te groeien. Clomid zorgt ervoor dat er een eitje gaat rijpen zodat je een eisprong krijgt.
Ik denk niet dat ze je vriend zijn sperma in gaan spuiten of je moet al verder zijn met onderzoeken, waardoor blijkt dat het niet spontaan gaat het zwanger worden. Het kan wel zijn dat ze je vriend zijn sperma willen onderzoeken, hoe de kwaliteit is.
Als je meer over clomid wilt weten kun je beter een keer kijken op als zwanger worden langer duurt. Hier zijn meer meiden die een topic over clomid geopend hebben
Succes met zwanger worden.
Groetjes Linda

Hoi Springkikkertje,

Ik heb nu 7 maanden ervaring met het slikken van clomid. Helaas zonder resultaat en ga ik over op spuiten van puregon.
Ik had een iets ander schema dan jou. Ik slikte dag 3 tm 8 clomid. Moest dan bloed laten prikken. Ze keken dan naar een hoeveelheid hormoon waaraan ze zien dat het werkt. Weet niet precies de dag van prikken.
Ik heb ook een vriendin die in een ander ziekenhuis zit en die moest ook regelmatig voor echo's komen om te kijken of het goed groeide.
Zij is momenteel ook zwanger!!!!

Groetjes Tjoller

Hoi springkikkertje,

Ik heb een topic geopend op 'als zwanger worden langer duurt' met eenzelfde soort vraag. Ik ga, als ik weer ongesteld wordt, ook starten met clomid.
ik moet van de 3de tot de 8ste dag clomid slikken en de 12de dag terugkomen voor een follikelmeting. Kijken of en hoe ik op de clomid reageer. En dan een week na de eisprong nog bloed laten prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad.
Ik hoop van harte dat het niet nodig is en ik toch alsnog spontaan zwanger ben geraakt, maar ik krijg er een hard hoofd in jammer genoeg.

Maar zoals je al wel leest gaat het overal net iets anders. Zou dus maar gewoon even naar de gyn bellen, dan weet je zeker wat er voor jou de bedoeling is.

Succes met zwanger worden!

Groetjes Suus

hallo meiden bedankt voor jullie reacties!! ik heb nu clomid moeten slikken van dag 3 tn 7 heb vrijdag een af bij de gyn en dan gaan zij inderdaad weeeerrrr mijn cyclus volgen ik hoop ook dat er nu endelijk iets vooruitgang in komt wij zijn nu al bijna 2 jaar bezig! en heb al heel wat onderzoeken gehad! ik hou jullie op de hoogte groetjes springkikkertje

Terug
Bovenaan