Wie heeft er ervaring met de Baby Banz zonnebril?

Wij gaan binnenkort op vakantie en ik dacht erover om zo'n zonnebril voor onze dochter van 6mnd te kopen, een Baby Banz.
Maar heeft er iemand ervaring mee? Blijven ze goed zitten? Trekken ze hem niet makkelijk van hun hoofd? En zijn de kindjes een beetje blij als ze zo'n ding op hebben, of is het brullen geblazen?

Ik hoor het graag!

Groet Eva

Wij hebben een paar jaar geleden zo'n babybanz toen voor onze zoon gekocht maar ik vond het helemaal niets. Het eerste jaar was de bril gewoon te groot. Je kon het bandje via het klitteband maar tot een bepaalde stand kleiner maken waardoor de bril dus te groot bleef.
Verder daarna schoot het niet op, bijvoorbeeld als onze zoon in de buggy zat met zijn hoofd tegen de rugleuning. Dan hoefde hij maar iets met zijn hoofd te bewegen en dan schoof de zonnebril al schuin over zijn gezicht omdat het bandje tussen de rugleuning en zijn hoofd klemde.
Vorig jaar heb ik een gewone bril gekocht bij de Hema en daar is hij helemaal weg van en  heeft hij veel plezier van.

Ik heb nu voor mijn dochtertje van 6 maanden een heel gaaf roze  minibrilletje gekocht bij V&D. Misschien dat ik straks met vakantie de babybanz wel weer ga uitproberen maar ik denk dat het hetzelfde verhaal wordt.

Misschien dat iemand anders andere ervaring er mee heeft?

Succes!

Groetjes,
Rosanne

wij hebben ook zo'n bril gekocht voor onze zoon, maar de baby banz brillen zijn heel makkelijk af te trekken, en dat deed hij dan ook vrijwel direct, dus het had helemaal geen zin!

Groetjes suus

Heb me ook laten verleiden tot het kopen van een baby banz. Ze is nu 9 maanden en de bril is nog steeds te groot. Ik bewaar m nog wel stug omdat als haar bolletje groter is, ik de hoop het dat hij toch nog gedragen gaat worden. Op marktplaats worden ze vaak voor een paar euro aangeboden. Op die manier kun je geen buil vallen als het niet is wat je ervan verwachtte
groet, Annette

Mijn dochtertje is nu 8 maanden en de bril is haar nog iets te groot, hij kan helaas niet strakker, maar als ik hem op doe en ik doe daar een mutsje overheen dan blijft hij wel redelijk goed zitten. in het begin zit ze eraan te plukken, maar door haar te wijzen op dingen om haar heen, vergeet ze dat ze de bril op heeft.
Met 4 maanden zijn we op wintersport geweest en heb ik haar de bril ook al opgedaan, maar doen over de wintermuts, anders was hij echt veel te groot.

succes

Bedankt moeders!

Als ik er 1 kocht, had ik hem denk ik ook op marktplaats gekocht. Maar dan weet ik even dat het eigenlijk niet zo'n zin heeft. Dus ik laat het maar zo.

Zal trouwens wel snoepig hebben gestaan op wintersport: een muts op zo'n koddig lieve baby en dan een stoere bril der overheen. :)

hoi hoi,

Onze dochter heeft met haar 4.5 maanden dan wel een dik hoofd als ik dat zo lees. Zij heeft ook zo'n zonnebril. Vooral omdat ze zo gauw de zon schijnt gewoon haar ogen dicht doet. Zo slecht kan ze er tegen.
Iets op haar hoofd vindt ze vreselijk, een mutsje wil ze al helemaal niet en een zonnehoedje kan nog net. Wij hebben de zonnebril eerst van iemand geleend. Maar vanaf de eerste keer dat ze hem op had vond ze het super. Ze huilt niet meer als de zon er is en ze trekt de bril ook niet van haar hoofd af.
Voor haar is het dus schijnbaar wel erg prettig en ik ben er dan ook tevreden over.

Groetjes Anninas

Hoi Hoi,

Hier iemand met POSITIEVE ERVARING .
Wij hebben de baby banz tijdens de wintersport gebruikt en dat ging heel goed. Bleef goed zitten en ze vond het helemaal niet erg en stond tevens wel heel stoer. Met de zomervakantie nemen we hem weer mee!  De baby banz ligt altijd in een vakje van onze kinderwagen in het geval het nodig is.

Ben geloof ik de enige met positieve ervaringen.....

succes en groetjes Syl

Terug
Bovenaan