Wie heeft er ervaring met de clear blue digitale test?

A

Anoniem

Guest
Hallo Hallo..
Ik heb nu de digitale testen van clearblue gekocht.
die geven aan zwanger of niet zwanger.
Zijn er mensen die hiermee positieve of negatieve ervaringen mee hebben??

Groetjes Sandra

Hoi,

Ik heb deze testen gebruikt en vond ze erg prettig. Vaak hoor je over die andere testen.. staat er nu wel of niet een plusje of 2e streepje??? Met deze testen is het echt heel duidelijk. Geen onzekerheid meer. Ze zijn ook betrouwbaar hoor. Ik was dus erg positief.

Inmiddels ben ik zwanger en op de test verscheen heelmooi Zwanger. Ik hoop dat dat ook snel op jouw test mag staan.

Groetjes Anoek

Hoi
Ik heb ook altijd alleen maar met CB digitaal getest (3 keer). Prima en betrouwbaar.
Inderdaad: geen getwijfel met vage streepjes, maar gewoon duidelijk zwanger of niet zwanger! Voor 20 euro heb je er drie, nou meer als zat dacht ik, en uiteindelijk dan niet zo duur vind ik!

hoi hoi

deze test is betrouwbaar en heel duidelijk dus wat die andere 2 ook zeggen bij een andere test is het zo van is het nou wel of geen streepje en als je die telang laat liggen komt er zo wie zo een vaag streepje en das bij de digitaal niet daar staat puur echt ZWANGER of NIET ZWANGER en het blijft iets meer dan een half uur staan en dan is die weg, ik ben nu zwanger en heb ook met de digitaal gedaan en stond mooi zwanger

maja hij is wel aan de prijze kant maar is wel duidelijk en zitten 3 testjes in

veel s6 verders

greetz zwangere suzette

Terug
Bovenaan