Wie heeft er ervaring met de clear blue test?

Hallo allemaal,

Ik heb ff een vraagje. Ik heb vandaag 2 keer een test gedaan van clear blue.  
Het verticale streepje was duidelijk zichtbaar en  het horizontale streepje was wel zichtbaar, maar minder. Dit betekend toch dat ik zwanger ben? Ik heb wel eens eerder een test gedaan, maar dat was duidelijk negatief, want dan was alleen het horizontale streepje  duidelijk zichtbaar. En nu dus echt het verticale streepje. Ik ben iets overtijd en ik heb de laatste weken last van dat ik het snel warm heb (het  lijkt wel een soort opvlieger)  en ik heb al 2 x een misselijk gevoel gehad, net of je over moet geven.
En ik voel af en toe een soort steekjes in mijn buik.  Heeft er iemand ervaring mee??? Dan hoor ik dat graag..........

Groetjes  Lesmona  

Hoi,

Op de verpakking van claer blue staat toch echt een licht streepje is een streepje, dus je bent waarschijnljk gewoon zwanger!!
Alvast gefeliciteerd!!

XXX

Ik gebruik ook clear blue testen.  
Daar krijg ik tot nu toe altijd 2 vage streepjes... Maar bij deze test is dat NIET zwanger! als er 1 streepje en 1 plusje is zou ik zwanger zijn...
Lees dus goed de beschrijving, want elke test geeft een ander resultaat als positief. Ik hoop voor je dat je dus een andere test hebt en dat je zwanger bent.
Succes,
groetjes J

Hi!
Ik ken iemand die dat ook had (geen plusje, maar alleen een streepje) en die bleek wel zwanger te zijn, maar ik zou als ik jou was voor de zekerheid ook nog een test van een ander merk proberen.
Succes!!

Hoi Lesmona,

Ik had bij de ClearBlue-test  hetzelfde probleem als jij. Ook bij mij was in het resultaatvakje een duidelijk verticaal streepje te zien en een minder duidelijk horizontaal streepje (was niet goed te zien). Vier dagen later heb ik de test opnieuw gedaan (zelfde merk) en kreeg weer hetzelfde resultaat. (Beide testen waren wel goed gelukt volgens dat horizontale streepje in het andere vakje). Ik heb toen gebeld naar de ClearBlue informatielijn en het verhaal uitgelegd. Degene die mij hielp legde uit dat het verticale streepje aangeeft dat het zwangerschapshormoon HCG in je urine zit en dat je dan dus  wel zwanger bent!! Dus eh, waarschijnlijk wel gefeliciteerd??!! Maar misschien is het slim om voor de zekerheid toch nog wel een andere test te doen?
Succes en hopelijk goed nieuws voor je...

Gr Lijsje

Lesmona... vanuit hier alvast een voorzichtige felicitatie!!!!

Even een vraagje: Tamara zei: 'Bestel een digitale test van Clear Blue'. Dit heb ik al meer gehoord. Waar kun je deze bestellen en hoe duur zijn ze??

Bedankt!

Terug
Bovenaan