wie heeft er ervaring met de draagzak van kipling

hallo,

de titel zegt het al.
de draagzak kan zowel op de buik en bij 6 maanden ook op de rug gedragen worden, wie heeft  ervaring met deze draagzak.

groetjes henny
 
Wij hadden zo'n draagzak, maar ik ben er niet heel erg kapot van...
Het dragen op de rug hebben wij niet eens geprobeerd, omdat onze zoon er wel heel erg losjes in hing. Ook op de buik zaten de banden die om je schouders moeten erg dicht bij z'n hoofdje.
Ik moet wel zeggen dat hij 5 1/2 maand was toen we 'm (op vakantie) hebben gebruikt, dus misschien al wat te groot voor een draagzak. (ons zoontje heeft een gemiddeld postuur)  

Joyce
 
Hoi,

Van een draagzak met banden krijg je na een tijdje last op de drukpunten. Ik gebruik al tijden een draagdoek ofwel ringsling. Met zo ´n doek kun je tijdens het dragen de positie bijstellen voor jou en voor je kindje (van zittend naar liggend bijvoorbeeld). Het bredere stuk op de schouder en de hele breedte over de rug verdeelt de kracht veel beter.
Je kan hem bovendien gemakkelijk meenemen, want het is maar een doek en je kunt hem minstens gebruiken tot je kind 2 jaar is (is getest tot 20 kg. Als je hem nog kan tillen dan!). En, o ja, je kan er ook mee voeden zonder dat iedereen meegeniet.

Al met al IDEAAL voor mij. Ik ben helemaal gek op die doeken en heb mijn Baby Bjorn afgezworen.

Voor meer info kijk op: marktplaats.nl en zoek op het woord ringsling (groep: kinderen en babies, buik en rugdragers).
 
Terug
Bovenaan