Wie heeft er ervaring met de Easywalker Duowagen?

Wij verwachten ons tweede kindje als onze oudste 1,5 jaar is. Nu overwegen wij een Easywalker duowagen aan te schaffen, zodat we met beide kinderen tegelijkertijd op pad kunnen. Ik kan echter nergens gebruikerservaring vinden over deze wagen. Wie o wie heeft deze wagen en wil me vertellen hoe hij bevalt? Groetjes Cato

PS We zitten ook nog te denken aan een UrbanJungle Duo, maar die vinden we wel erg duur, want we hebben ook nog een Bugaboo die we erbij willen houden (en om nou bijna 2000 euro in 2 jaar aan wagens uit te geven, vind ik een beetje gekkenwerk eigenlijk)
 
hoi

toch nog even reageren op jou bericht

ik vind de easywalker persoonlijk een beetje stug rijden en veel van deze hebben nog geen zwenkwiel.
wat misschien een optie is, is de x-adventure ( 3 wielen )  dan kun je je kindjes helemaal plat leggen en je kunt er voor een 2e kindje ook een nestje in leggen en ze zitten ook naast elkaar.
en deze wagen vind ik pesoonlijk niet duur nieuw rond de 250 euro en in allelei kleuren en een zwenkwiel. of je moet zo'n tandembuggy nemen dat je achterin en nestje kan leggen.
ik heb zelf een duowagen gehad i.v.m. een 2ling maar ze liggen nu lekker in een buggy en helaas heb ik mijn duowagen verkocht omdat ik er gewoon geen ruimte voor had omdat ik op een flat woon zonder lift.

groetjes kristel

 
Terug
Bovenaan