wie heeft er ervaring met de matcare testen

Hoi allemaal,

Mijn naam is Nicole, en  we zijn  sinds april bezig voor een tweede kindje, ik heb een onregelmatige cyclus dus kan moeilijk inschatten wanneer mijn nod is. Nu ben ik al twee cyclussen aan het tempraturen en met ovulatietesten (kruidvat) bezig, dus heb ik nu meer inzicht in mijn cylus. Dus volgens mij moet ik woensdag 3 september mijn nod hebben, natuurlijk ben ik erg ongeduldig en heb ik vandaag getest, en natuurlijk was deze negatief, ik heb namelijk mijn eisprong ongeveer 11 dagen geleden gehad. Nu heb ik vandaag zwangerschapstesten van matcare besteld, ze zeggen op hun site dat je met deze testen tot  6 dagen voor je nod kunt testen, heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Nicole

Hoi Nicole

Spannend zeg !! Ik gebruik de ovulatietesten van Matcare, heb wel de zw testen in huis maar nog niet nodig.. eerst mn ei maar eens
Ben zeer tevreden over de ovutesten..  
Maar de zw testen heb ik van mat care nog niet gebruikt. Mn zusje wel en die teste 3 dagen voor nod positief..

Mijn tip is dan ook.. wacht nog even tot je daadwerkelijke nod.. Misschien is je hcg waarde nog niet zo hoog..

Succes !

Groetjes Maike Sanne

Hoi Nicole!!

De Matcare testen zijn prima testen hoor!!
Met de ultra kun je inderdaad al 6 dagen van te voren positief testen, dit komt omdat deze test het HCG hormoon al detecteerd bij 10 mg en de 'gewone' testen pas bij gemiddeld 50 mg. Maar niet alle vrouwen maken evensnel het hormoon aan, dus het zou kunnen dat als je 6 dagen van te voren test wel negatief test en toch zwanger bent, omdat je het hormoon nog niet genoeg aanmaakt. Ik zou als ik jou was zo lang mogelijk proberen te wachten tot je NOD (ik weet hoe moeilijk dat soms kan zijn hoor!)
Succes in ieder geval!

Groetjes,
Suusle

Ik gebruik  vaak de gewone matcare testen, omdat die gewoon goed en goedkoop zijn. Ik heb een keer de ultra gehad, maar die teste daarop negatief, maar ja, toen werd ik een paar dagen later ongesteld en bleek waarom. Ik heb nu zo'n beetje alle testen wel geprobeerd en kan niet zeggen dat er behalve in de prijs en manier van testen veel verschil in zit. Misschien is het beter even af te wachten en dan opnieuw een test te doen. Ik ben zelf deze maand ook begonnen met de kruidvat ovulatie testen en zou vrijdag dus met mijn periode moeten beginnen en wacht daarom ook even deze dag af, voordat ik test

Ik heb die in het begin ook wel eens gebruikt maar natuurlijk altijd negatief...

Nu ben ik niet meer zo ongeduldig en wacht liever mijn NOD af. En mag ik je als tip geven dat ook te doen? Er is nu een meisje op ons forum wat voor haar NOD pos. heeft getest maar op de dag van haar NOD is ze toch ongesteld geworden, het is toch nog misgegaan. En dit gebeurd dus bij heel veel vrouwen. Ik zou dus liever wachten tot op de dag van je NOD of later

Terug
Bovenaan