wie heeft er ervaring met de Medela travel in style borstpomp?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Om mijn borstvoeding weer te gaan stimuleren is mij geadviseerd om niet meer de Avent handpomp en kleine pomp van Medela te gebruiken, maar een meer geavanceerde. Nu kan ik er een kopen van Medela, maar ik vraag me af of er iemand ervaring mee heeft? Maakt die veel geluid en is die idd effectief?

Groetjes,
PAtricia

Ligt eraan de een kolft makkelijker dan de ander.
Ik heb zelf een medela swing. en ik vind dat die best een kabaal maakt.
Travel in style kun je ook 2 borsten tegelijk kolven toch?
Dat is als je vaak kolft wel praktischer. Je bent sneller klaar en omdat je twee borsten tegelijk kolft stimuleert het ook meer.
Een handpomp is meer voor als je af en toe kolft en niet geschikt om borstvoeding op gang te brengen.
Mijn kraamverpleegkundige vertelde trouwens dat avent ook een goed merk is.
Mijn zus had een kolf van avent ( isis?)  en die maakte een stuk minder lawaai dan die van mij.
Voordeel daarven was die kon je als handpomp elektisch en op batterijen gebruiken
HEt ligt er dus aan hoevaak je gaat kolven en of het enkel om het kolven gaat of dat je ook moet stimuleren om genoeg borstvoeding te krijgen.
Medela is in elk geval geen slecht merk. In het ziekenhuis zeiden ze dat het wel het beste merk is.

groetjes Karin

hoihoi,

ik vind de pump in style echt een geweldig kolfapparaat. Bij mijn tweede kindje had ik ook deze kolf en nu voor de derde ook weer de pump instyle aangeschaft. Het werkt echt prettig als je 2 borsten tegelijk kan kolven en ik ben in een klein kwartiertje klaar met kolven.

groetjes chimene

Hoi Patricia,

Ook ik heb de Medela kolf gebruikt. Ik vond hem super! Makkelijk in gebruik en ik vond het feit dat het een dubbele kolf is erg handig. Maar als je maar één borst wil kolven, dan kan dat ook.
Ik vond het niet echt een hele stille kolf, maar ik heb geen ervaring met andere kolven, dus ik weet niet of hij méér of minder geluid maakt.

Succes ermee.

MVG,
Karin

Ik denk ook dat je de pump in style bedoelt? Die in die rugzak? Ik heb hem ook en hij bevalt mij super. Tja, wat is herrie... je hoort hem wel pompen, maar voor zover ik weet is dit de meest stille kolf.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn kolf niet zo heel vaak gebruik, maar dat is persoonlijk. Ik heb de dubbele kolf ook nooit gebruikt, omdat ik het lastig vond om twee borsten te kolven. Ik ben er wel heel blij mee, want het is volgens mij de beste kolf die er is en hij bevalt gewoon heel erg goed!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan