Wie heeft er ervaring met de Mutsy duo seat?

Halo allemaal,

Ik heb een dochter van bijna 18 maanden en ik ben 16 weken zwanger van de tweede. Als de baby komt is mijn dochter bijna 2.
Omdat ik een Mutsy kinderwagen heb overweeg ik een Mutsy duo seat te kopen zodat alle twee de kinderen straks mee kunnen. Hij is compacter dan een gewone tandem wagen. Maar het achterste stoeltje is niet zo plat als bij een gewone tandemwagen.

Nu wil ik graag vragen wie er ervaring heeft met een Mutsy duo seat.
Ik wil graag goede en slechte ervaringen horen zodat ik een goede afweging kan maken.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes,
Linda
 
Hallo Linda,

Ik heb een Mutsy duo seat. Ik heb een zoontje van 19 maanden en een dochtertje van 8 weken. En ik vind het super. De Duo seat kan alleen op het onderstel van de Urban rider met 4 wielen (niet die met 3). Mijn zoontje vindt het geweldig om voorop te zitten, hij kan veel zien en er zelf in en uit klimmen. Mijn dochter ligt dan lekker te slapen in het babynestje. Dit babynestje is niet heel erg groot en ik denk dat ze er met een maand of drie niet meer in past. De tips die ik gekregen heb is om dan het babynestje eruit te halen en alleen het kussentje te gebruiken. Is misschien een beetje koud in de winter, maar ik weet ook niet of ik dan nog zoveel ga wandelen.

Ik vind de duo seat superhandig!

Geniet lekker van je zwangerschap.

Groetjes Loekie
 
Hoi Loekie,

Bedankt voor je reactie, ik ben er erg blij mee.
Heb je dat kussentje omdat de baby niet plat ligt achterin? Heb je er zelf een kussentje in gedaan of kan je dat erbij kopen.
Het lijkt mij inderdaad erg klein, maar ik krijg de kleine in april dus dan is de zomer in aantocht.

Groetjes,
Linda
 
Hoi Linda,

Dat kussentje zit erbij hoor, die hoort bij het babynestje. En jij gaat inderdaad naar de zomer. Ik ben nog op zoek naar een skipak, zodat mijn meisje lekker warm achterin kan liggen.

Groetjes Loekie
 
quote: mama van Guido reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-11-2007 15:54:58'));

Hoi Linda,

Dat kussentje zit erbij hoor, die hoort bij het babynestje. En jij gaat inderdaad naar de zomer. Ik ben nog op zoek naar een skipak, zodat mijn meisje lekker warm achterin kan liggen.

Groetjes Loekie



Oja, je kunt de duo seat ook wel in de babyzaken bekijken. Bij de Prenatal in Groningen en de babyplanet in Assen hadden ze hem in de winkel staan.
 
Hoi Loeki,

Bedankt voor je reactie.
Ik woon in Lelystad, dus Groningen en Assen zijn ver weg. Harderwijk heeft twee grote babyzaken. Zal daar eerst eens gaan kijken.

Groetjes,
Linda
 
Terug
Bovenaan