Wie heeft er ervaring met de nannycare?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Omdat we totaal geen rustig gevoel meer hebben sinds Mette met reflux is opgenomen in het ziekenhuis werd ons aangeraden om de nannycare te kopen. Dit apparaat gaat piepen als de ademhaling wegvalt.
Ik ben benieuwd of iemand hier hem gebruikt. Ik heb er de volgende vragen over:

* Hoe werkt het precies dus hoe wordt de ademhaling gemeten?
* Is het wel eens vals alarm?

gr.Ing

hoi vrienden van ons hebben m en als hij een tydje geen beweging/of een soort v signaal voelt gaat ie ,bij hun is die wel een keer midden in de nacht gegaan en hun schrokken zich rot nartuurlijk,maar was gelukkig vals alarm,meiske lag zo stilletjes en rustig te ademen.verder weet ik niet precies hoe t appataat werkt ,wil t wel effe voor je navragen.?doeiiiii

Wij gebruiken de Nanny Care sinds de geboorte van Marissa. Het is een klein matje die je onder de matras legt met een kastje die je aan het bedje kunt hangen. Hij registreert elke beweging, dus ook de ademhaling. Als er 20 sec. geen beweging is dan gaat er een alarm. In het begin ging hij regelmatig af, maar alleen omdat wij Marissa dan al uit bed hadden gehaald en vergeten waren de monitor uit te zetten :) Het geeft ond een hele hoop rust waardoor wij ook lekker kunnen slapen. Als ik vind dat ze wel heel rustig is hoef ik alleen even op de monitor te kijken en zie ik het groene lampje.

Hoi Inge,

Wij hebben hem zo'n 2 maanden geleden aangeschaft,toen was sem 2,5 maand oud.
wij hebben hem gekocht omdat ons manneke alleen maar op zijn buikje wilde slapen en ik dit 's nachts als ik hem niet in de gaten kan houden ontzettend eng vond.
het geeft ons een ontzettend geruststellend gevoel en is zijn geld dubbel en dwars waard.
ik kan je hem zeker aanraden!!!

groetjes ilonka

Terug
Bovenaan