Wie heeft er ervaring met de Quinni Zap

Hoi

Ik ben nieuwsgierig naar de ervaringen met de Quinni Zap. Zelf heb ik nog niet echt geinformeerd  in de winkel maar op de site van Quinni ziet deze buggy er wel erg handig uit. Zelf rij ik geen auto en ben afhankelijk van de bus. Mijn zoontje is nu 1 jaar en we zijn 1 keer met de gewone buggy met de bus geweest. Dit vond ik geen succes omdat het zo onhandig is om die buggy de bus in en uit te tillen terwijl je je kind op de andere arm hebt en een tas om je schouder. Nou is deze buggy 6 kg dus best zwaar geloof ik maar volgens de verkoopster van de babyplanet die ik vanmiddag aan de telefoon had weegt de quinni zap ongeveer 8 kg maar dat wist ze niet zeker. Ik zag dat er een tas bij zat maar vraag me af of het handig is die te gebruiken als je met het openbaar vervoer gaat. Het is geen goedkope buggy maar misschien wel een investering  voor de toekomst mocht er een tweede komen omdat er dus ook een maxi cosi op  kan. Anders zou ik misschien toch beter voor een lichtgewicht buggy kunnen kiezen. Ik ben benieuwd naar de reacties.

Groetjes, Sandy

 
Hoi Sandy,
Wij hebben de Quinny zap een tijdje gehad maar bij aanschaf er niet op gelet dat hij voor mijn lengte net wat aan de lage kant was. Daarom hebben wij hem, gelukkig, na een week kunnen omruilen voor een andere wagen. Maar de wagen zelf vond ik erg prettig. Even wennen met in en uit klappen maar lekker licht en klein als ie ingeklapt is.
Hij rijdt heel soepel en je kunt hem bijna met één vinger sturen. Ik vond het echt jammer dat ik hem moest omruilen.
Enig nadeel vond ik dat je niet echt een bagageruimte onderin hebt zitten en je dus voor een kleine boodschap er een tas aan moet hangen.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Groetjes, Judith
 
Hoi Sandy,

Wij hebben ook de Quiny Zapp. En hij heeft voor en nadelen. Het voordeel is dat hij heel compact is, ik heb een kleine auto en hij past zo in mijn kofferbak, verder is hij zo in en uitgeklapt, kan er een maxi cosi op, en rijd hij heel soepel.
Hij heeft alleen geen slaapstand, er past geen parasolletje op, moet je er een speciale buggy drager voor op de fiets voor kopen van 35 a40 euro, en zit er geen mandje onder.

Hij bevalt ons erg goed ondanks bovengenoemde nadelen. Wij gebruiken hem alleen voor op de fiets en in de auto en dan is hij perfect. Maarja je moet de voor en tegens zelf afwegen.

Oh ja wij hebben de buggy zelf op de weegschaal gelegd en hij is 7 kg.

Groetjes,
Jasmijn
 
Terug
Bovenaan