Wie heeft er ervaring met de Wheellybug loopwagen?

Hallo dames,

Voor de eerste verjaardag van Mette willen we de Wheellybug loopwagen kopen. Nu ben ik even benieuwd wie er al een heeft en hoe dit bevalt. Onze twijfel zit hem in het niet naar buiten kunnen. Weet iemand of je met de zwenkwieltjes wel naar buiten kan? Er staat in de omschrijving dat de Wheellybug ook als duwauto kan dienen wegens het handvat. Werkt dit in de praktijk ook echt zo?

lfs ing

Hoi Ing,

Ik heb er gisteren een in het echt gezien en ik vond het wel een klein loopwagentje. Daarbij zijn het van die bureauzwenkwielen, en ik denk niet dat dat buiten kan rijden. Probeer maar eens met je bureaustoel over tegels te rijden.
Ik ga sowieso voor een driewieler en zandbak (van de opa's en oma's) en zelf weten we het nog niet zeker, een schommel denk ik nu weer... Vind het erg moeilijk.

groetjes Maris

Hoi

Ik werk zelf op een kinderdagverblijf waar we zo,n bug hebben. Ik vind ze echt geweldig! De kinderen gaan er als een speer op, en hij is makkelijk vooruit te " trappen ".

Hij kan idd niet buiten, maar anders zou ik een goedkope loopauto scoren voor buiten. Bijv. via marktplaats of even speuren op koninginnedag. < kringloopwinkel kan ook. >

Veel succes

Groeten Kirsten

THX!!! Leuk om te horen dat de kids op het kdv er zoveel plezier van hebben. Ik ken trouwens ook iemand die er helemaal weg van is. Hun dochter heeft hem tot haar 3e jaar gebruikt. Ik twijfel tussen de wheelybug en de rode loopfiets met het muisje met kroontje voorop van Scratch. Deze 2 dus. De wheelybug is wendbaarder voor de zwenkwieltjes maar bij het houten fietsje kan er een bakje achterop waar een knuffel of pop in vervoerd kan worden en das ook wel weer erg leuk straks... Ik vind het erg moeilijk om te kiezen dus ALLE adviezen zijn welkom!
x ing

Hoi Inge,

Ik zou van het houten loopfietsje gaan.
Dat bakje wat er achterop kan is zeer praktisch, hier heb ik een loopauto met laadruimte onder de zitting en daar verdwijnt werkelijk alles onder wat vervoerd moet worden.
De loopfiets kan ook gewoon mee naar buiten.
Veel succes met de keuze maken.

Liefs Saskia

Hoi

De wheellybug ken ik niet uit ervaring.
Hij ziet er wel heel leuk uit.
Even over de wieltjes.Deze zitten ook onder loopwagentjes en hiermee lopen/liepen alle drie mijn kinderen buiten.Gewoon op klinkers bij ons in het woonerf.

Mijn jongens hebben wel een soortgelijk loopfietsje gehad en daar waren ze helemaal gek van.Op een gegeven moment waren ze er echt te groot voor,maar hij mocht niet weg.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan