wie heeft er ervaring met Difraxbeker?

Hallo,

Mijn zoontje drinkt nog uit zijn tuitbeker. Hij kan met hulp wel uit een gewoon bekertje drinken maar als ik hem zelf z'n gang laat gaan loopt het via z'n mondhoeken zijn trui in!!
Nu heb ik van Difrax van die bekers gezien waarbij er eensoort ronding aan de bovenkant zit waardoor ze de beker niet helemaal hoeven te kantelen.
Weet iemand of dit echt werkt?
Het maakt denk ik de overgang dan een stukje makkelijker.
Ik hoor het graag.
 
Hoi Mirella,
Onze zoon (nu 21 mnd) wilde ook graag uit een gewone beker drinken en kon dat ook al aardig.  Wij hebben toen ook zo ´n Difrax beker gekocht om hem te leren hoe dat drinken dan gaat, en het resultaat is geweldig! In de eerste plaats omdat hij erg trots was dat hij uit een beker dronk, in de tweede plaats omdat het zonder knoeien ging. Hij drinkt nu inmiddels al langere tijd uit gewone bekers en vindt dat nog steeds helemaal leuk. Dus de aanschaf van zo'n Difrax beker is een aanrader!
Wat trouwens ook goed werkt van Difrax is zo'n houdertje voor pakjes. Het is een hard plastic houdertje waar je een pakje appelsap o.i.d. in doet, waar je dan gewoon het rietje in kan doen. Die kleintjes knijpen altijd in het pakje met alle geknoei van dien, maar door dit houdertje kan dat niet en leren ze toch goed met een rietje drinken. Hier thuis ook een succesnummer, vooral voor onderweg.

Groeten van Simone
 mama van Mees (21 mnd) en Fien (6 mnd)
 
Terug
Bovenaan