wie heeft er ervaring met een babybelt?

A

Anoniem

Guest
ik heb last van rugklachten en wil wel zo,n ding aanschaffen maar is het nu een aanrader voor de rug? of is het nu meer als ondersteuning voor je buik ? ik heb geen ervaring met zo,n belt wie van jullie raad me het aan of juist niet?

hoi alien

ik heb ook een babybelt vanwege lage rugklachten en ze zijn duur   maar werken echt perfect ik had met 7 weken al rugklachten en   heb hem gelijk om gedaan en had er gelijk baat bij dus ik vind het echt een aanrader .
ik heb nu veel minder last van me rug en het beste is dragen   wanneer je gaat lopen tijdens het zitten vind ik het niet lekker zitten maar das bij  iedereen anders he!
ik ben nu 4 maanden en 5 dagen zwanger en het gaat een stuk beter

gefeliciteerd met je zwangerschap .

alvast succes met de babybelt meis hoop dat het voor jou ook werkt

groetjes petra

Hallo,

Ik heb de babybelt alleen gebruikt bij het sporten. Ik reed bij mijn eerste zwangerschap fanatiek paard en ik kreeg erg last van onderrug, bandenpijn en bekken. met de belt ging het ideaal, ik heb het tot 6/7 maanden volgehouden. Als je hem duur vind, kijk eens op ebay of marktplaats daar staan ze regelmatig.

groetjes

Hoi,

Ik heb een babybelt vanwege bandenpijn. Dit was op aanraden van de vk. Mijn buik is erg dik en waarschijnlijk heb ik daardoor veel bandenpijn. Ik draag de band alleen met wandelen, niet in huis.
Ik vind hem wel heel fijn, geeft een perfecte ondersreuning. Ik heb hem op marktplaats gekocht, 2e hands, geloof voor 15 euro. Even gewassen, en nu pas ik hem perfect.
Wel een aanrader hoor. Ik weet alleen niet of het ook voor rugpijn helpt.

Groetjes,
Ris
34w5d

Terug
Bovenaan