wie heeft er ervaring met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

A

Anoniem

Guest
hallo

ik ben vanmoirgen naar de gynaecoloog geweest en die zag iets zitten tijdens de binnenwaardse echo. waarschijnlijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. ik heb bloed mogen prikken en morgen moet ik terug en gaan ze het waarschijnlijk weghalen.

wie heeft hier ervaring mee en hoe liep het af. en hebben die mensen later nog meer kinderen gehad.... kortom help!!

Hoi Inimini,

Ik heb (gelukkig) geen ervaringen met een buitenbaarmoedelijke zwangerschap maar ik wilde je alleen ff sterkte wensen voor morgen...

Groetjes San

Hey Ini !!

Meid toch !!! Dat is schrikken !!!!

Om maar even te reageren ; mijn moeder heeft 38 jaar geleden ( !!!!!!) een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en destijds hebben ze anderhalve ( !?!?!?) eierstok weggehaald !!!!   Mijn broer is 1.5 jaar later geboren en ik weer 1.5 jaar daarna. Het is  meestal niet  zo dat je dan geen kinderen meer kan krijgen hoor !!! Bij mijn ma zeiden ze dat ze kans had van 1 op 100.000.................. tja en die was zo vruchtbaar als de neten want die kreeg toch mooi twee kindjes daarna.

Meid ondanks dit verhaal wens ik je heel veel sterkte !!!

Kussie,

Bianca

Hoi Inimini,
Dat was wel even schrikken voor je zeg. Ik wens je wat dat betreft alle sterkte toe.
Mijn schoonzus heeft ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en dat is geeindigd in een miskraam. Gelukkig heeft ze nu een gezonde dochter.
Ik hoop dat je er iets aan heb.Groetjes

Terug
Bovenaan