wie heeft er ervaring met een electrisch schommelstoeltje helpt het echt??

ik wil graag een schommelstoeltje aanschaffen voor mijn dochtertje   van 12 (bijna 13 weken)

maar ik hoop wat ervaringen te mogen lezen

ze zijn prijzig ,maar elk kind is anders en reageerd ook anders op een schommelstoeltje   veel vinden het leuk en er zijn ook baby's die het eng vinden

ik hoop reacties te mogen krijgen
 
hoi hoi,

Ik heb er geen ervaring mee dus op die manier kan ik je niet helpen.
Wij hebben voor onze dochter gewoon een wipstoeltje. Daar zitten twee standen op. Eentje zodat het stoeltje gewoon staat zeg maar en de ander stand is dat ze lekker kan wiebelen. Als zij beweegt, dan gaat het wipstoeltje op en neer.
Verder kun je de rugleunig (weet niet hoe ik het anders moet noemen) ook in verschillende standen zetten. Zo kan ze helemaal liggen (laagste stand), maar ook rechtop zitten (hoogste stand) en daar tussenin zitten ook nog een heleboel keuzes.
Wij vonden zo'n ander stoeltje ook erg prijzig en zag er zelf niet helemaal het nut ervan in. Maar goed dat is mijn mening.

Groetjes Anninas
 
Hallo!

Ons zoontje vond zowel de wipstoel als de elektrische schommelstoel helemaal geweldig. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij jouw kleintje ook zo zal zijn, maar Tom genoot er echt van. Lichtjes, kleurtjes, muziek, beestjes die eraan bungelen, en dan ook nog schommelen! :)

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Groetjes Mijke
 
Ik heb in de zwangerschap al zo'n schommelstoeltje aangeschaft omdat het me geweldig leek. En ik had gelijk. Marloes heeft er enorm van genoten. Ik hoefde niet eens de schommelstand aan te zetten, dan had ze al pret. Door haar eigen bewegingen gaat het stoeltje ook al heen en weer. Er zitten op die van mij 6 verschillende standen, van heel zacht naar flink turbo. Ook zit er een muziekje in die in volume regelbaar is.Ik heb hem tweedehands van marktplaats voor 35 euri. Nieuw zijn ze me veel te duur.
Ik vind het echt een aanrader, en over een paar maanden, als mijn zusje is bevallen zal ik hem ook aan haar weer uitlenen. Echt een leuke uitvinding vind ik het.
Groet, Annette
 
Ik heb de elektrische schommelstoel een weekend in huis gehad, me dochter was toen 10wkn en huilde veel dit was echter geeeeen succes bij ons. Ik was superblij dat ik hem terug kon brengen. Het is een dure aanschaf  maarja inderdaad.. ieder kind is anders..XXx
 
Ik heb er ook 1 en mijn dochter vond het wel heel erg leuk en hij is ookal uitgeleend aan 2 kids die het ook geweldig vinden. Maar ik heb er 1 zonder lichtjes en muziekjes, de goedkoopste toen en dat voeldoet dus ook.
Mijn zoontje heeft er nog niet ingezeten maar is nog geen 6 weken dus dat komt nog wel
 
Ik zou er voorlopig niet aan beginnen...kindjes raken heel snel overprikkeld in zo'n ding. Laat ze lekker spelen en ontdekken op hun eigen tempo. Misschien vind je me een zeurkous. Kleintjes kunnen zich niet afsluiten voor de prikkels die het ding geeft met als gevolg slechter slapen en eten.

De wereld is interessant genoeg voor zo'n kleintje, zet ze lekker voor het raam of leg ze midden in de woonkamer op een kleed. Zo kan ze de andere kant opkijken als ze er moe van wordt.

groetjes, Marijne
 
Terug
Bovenaan