Wie heeft er ervaring met een geplande keizersnee?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Omdat mijn eerste bevalling nogal dramatisch is verlopen, moet ik nu hoogstwaarschijnlijk een geplande keizersnee ondergaan. Wie heeft hier ervaring mee? Ik zie er erg tegenop. Ik zou het liever nog een keer zelf proberen.
Het feit dat het kindje niet zichzelf aankondigt maar dat de dokter beslist wanneer het kindje ter wereld komt vind ik ook eng. De natuur besluit toch niet voor niets dat het er deze week of juist volgende week geboren moet worden?

Groetjes Wanda

Heb in verband met stuitligging ervaring met geplande keizersnee. Het grappige was dat een week daarvoor de bevalling spontaan begon en wij op zaterdag avond laat toch vrij plotseling in het ziekenhuis waren voor ineens een "spoed" keizersnee. Het is mij allemaal enorm meegevallen!

Dat is op zich wel fijn, lijkt mij.
Ik bedoel, dan heeft de baby toch nog zelf kunnen bepalen wanneer het tijd was om ter wereld te komen.
Was je snel hersteld van de keizersnee?

He hoi

Ik had ook een geplande keizersnede i.v.m een stuit.2 dagen voor de geplande dag braken mijn vliezen en kreeg ik een spoed keizersnede.Als ik mocht kiezen wou ik met deze zw wel weer een kz maar wil ook wel een gewone bevalling ervaren.Kan niet kiezen dus maar goed ook.Na 4 dagen zh ging ik naar huis en na 9 dagen ben ik voor het eerst naar buiten geweest maar dit was nog wel pijnlijk maar wel te doen.Snap je het nog?HAHAHA.

Terug
Bovenaan