Wie heeft er ervaring met een maxicosi drager voor achterop de fiets?

Hallo allemaal,

Ben benieuwd of er moeders zijn of meiden die mensen kennen die een maxicosi drager hebben voor achter op de fiets.

Ben erg nieuwschierig na meningen en of ervaringen erover.

Groeten

Diarich

Hoi hoi,
Ik heb er geen ervaring mee ik vind ze er alleen doodeng uit zien. Maar als maxicosi (dat is toch een heel goed merk) ze op de markt heeft gebracht moeten ze toch een eu keurmerk hebben en dan zit het vast wel goed!
hoop dat je snel iemand met ervaring vind. Misschien staat er wel iets over op de consumentensite?

groetjes Macka

Hallo

Ik heb er 1 x te geleend van een kennis. vond dat het veel hobbeld en schokt, er zit wel vering op maar je moet erg goed opletten waar dat je fietst, op wat voor wegen en hobbels. het leek net alsof mijn zoontje op een hobbel kip zat in de speeltuin. dit vind ik ooit al gevaarlijk voor mijn dochter. er word   pas advies op gegeven vanaf 4 maanden te gebruiken.
ik heb een nieuwe mama spata fiets , met aanschaf had de fietsenzaak die drager ook staan. hij vond het ook maar een gevaarlijke uitvinding en adviseeerde me deze niet. ik had er wel intresse in omdat het een mooie zomer was, geleend en vond het maar een gevaarlijk ding.

succes met eventuele aanschaf

groetjes Monique

hoi ik heb er wel eens eentje gehad voor de handel lijkt makelijk en zie er heel soms wel eens iemand mee fietsen. maar als alternatief kan je ook een fietskar kopen staan ook zat tweedehands op marktplaats te koop en passen wel 2 stoeltjes in of 1 en boodschappen nog handiger lijkt mij ze zijn dr ook met duwstang zo dat je hem   ook als buggy kan gebruiken succes ermee doei

Terug
Bovenaan