wie heeft er ervaring met een osteopaat

Hallo, wie heeft er ervaring met een osteopaat en wat waren de klachten bij je kindje? En zijn die klachten er dan al geweest vanaf dag 1 of zijn die pas later gekomen/verergerd?

Mijn kleintje huilde de eerste week nl amper maar is nu al 2 weken flink meer aan het huilen. Hij huilt na iedere dagvoeding, in de nacht slaapt hij redelijk goed. Kan een bezoek aan de osteopaat helpen? Ik heb nl het idee dat het niet iets met de wervels is aangezien hij de eerste week juist heel erg rustig is geweest?

Hoi,

Ik heb zelf geen ervaring met een osteopaat, maar heb er wel hele goede verhalen over gehoord.Je kindje hoeft niet perse last te hebben van een wervel, ook bij krampjes kan een osteopaat helpen. Ik zou zeggen; probeer het gewoon. Veel succes,
eline

Hoi Siesa,

ervaring met een osteopaat heb ik ook niet, maar mijn zoontje is ook nadat de kraamhulp weg was flink gaan huilen. hij bleek last te hebben van de caffeine. hij krijgt borstvoeding en ik dronk af en toe koffie.
je geeft aan dat je kindje steeds na een voeding huilt, dus kan het iets zijn wat je hebt gegeten of krampjes ofzo?
op het cb kunnen ze je misschien ook tips geven.
ik hoor veel goeds over een osteopaat, zelf ben ik er geen voorstander van, omdat ze ook met energiebanen van het kindje werken, ik vind dat een eng idee.

succes met alles.

gr floor

Ik denk niet dat krampjes zijn omdat het huilen echt begint zo gauw als ik hem in bed leg en als ik hem oppak dan stopt het huilen meteen. Tja, als ik het zo zeg dan lijkt het toch erop dat hij gewoon geen zin heeft om alleen in bedje te liggen..

Hoi,