wie heeft er ervaring met elektrisch kolven en e.v.t. 2e handse kolven????

He hallo,

Ik ben sinds een tijdje opzoek naar een elek.kolf, want ik word zo moe van de handkolf en heb erg last van me rug. Ook weet ik altijd zeker dat er nog meer dan de helft in mijn borsten achterblijft en dat wil er niet uit met die handkolf.

En heeft iemand ook ervaring met een 2ehands elek.kolf??? Ik zat er over na te denken om een 2e hands te kopen, zo'n dubbelzijdige ofzo??? Handig en verstandig of niet. Heb namelijk niet erg veel te besteden.

Groetjes Nadine moeder van Anouk 4,5 maand.

Hoi Nadine,

Ik heb zelf geen ervaring met tweedehands elek. borstkolf. Ik heb hem nieuw gekocht. Maar toen ik hem niet meer gebruikte heb ik hem op marktplaats kunnen verkopen. Ik denk dat je hele goede tweedehands elek.borstkolven gerust kunt kopen op marktplaats o.i.d. Je kunt altijd kijken of er iemand uit de buurt eentje te koop heeft, zodat je voordat je hem daadwerkelijk koopt even kunt bekijken en kijken of hij het ook doet. En een nieuwe kolf moet je ook uitkoken dus dat doe je ook bij een tweedehandje !!

Succes met je aankoop !!

Een elektronische kolf is echt fijn (je kunt de standen regelen  en krijgt geen lamme hand)  en zeker die met 2 tegelijk, dat scheelt aanzienlijk in tijd. Ik heb hem ook tweedehands en een vriendin van mij heeft hem ook geleend. Kan goed hoor. Je kookt toch alles uit. Wel zou ik hem even aanzetten als je hem gaat ophalen om te kijken hoeveel geluid hij maakt. Dat verschilt nogal eens per kolf. Ik heb de medela mini en die gaat wel qua geluid (niet heel zacht, maar ook niet hard).
Groetjes Veerle

Hai,

Kijk even bij http://www.borstvoedingsforum.nl daar staat een poll over welke kolf het beste bevalt. Altijd leuk om even te kijken welke kolf de andere moeders graag gebruiken.