Wie heeft er ervaring met gebruiken van de prikpil?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb vorig jaar april mijn laatste prikpil gehad omdat wij graag zwanger willen worden, maar nu zijn we inmiddels meer dan jaar verder en nog niet zwanger
Nu moet ik erbij zeggen dat ik een onregelmatige menstruatie heb, ik heb 's morgens al getemperatuurd en mijn ovulatie (geprobeerd) te peilen....je wordt er een beetje moedeloos van en mijn vriend heeft geen zin meer om 'op commando' te vrijen.
Ik zou graag in contact komen met andere dames die misschien ervaring hebben met de prikpil.

Groetjes El

Hoi El,
Ik zelf heb geen ervaring met de prikpil, maar een vriendin van mij heeft deze wel jaren gebruikt. De huisarts had tegen haar gezegd dat het wel anderhalf jaar kon duren.....En idd precies na anderhalf jaar werd ze zwanger en ze is in oktober uitgerekend.......

Hoi El,

Ik heb (helaas) wel ervaring met het gebruik van de prikpil. In december 2002 heb ik de laatste injectie gehad (heb hem zo'n 1,5 jaar gebruikt).
Ik werd daarna ook niet ongesteld.
Inmiddels duurt het zo lang dat de artsen zeggen dat het niet hebben van een eisprong niet meer met de prikpil te maken kan hebben. Maar de huisarts en gyn hebben me wel een tijd aan laten modderen onder het mom van 'dat komt door de prikpil'. Een jaar, anderhalf is normaal voor het uitblijven van een menstruatie.

Even voor de duidelijkheid; ik ben dus nog steeds niet zwanger.

Gr. Astrid

Terug
Bovenaan