Wie heeft er ervaring met het gebruik van Primulot N medicijnen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Een aantal maanden geleden heb ik jullie hulp nodig gehad wie er ervaring had met het niet "uitzichzelf" doorbreken van de menstruatie. Inmiddels ben ik al sinds maart niet meer ongi geweest. Ik slik nu medicijnen om de ongi op te wekken. Het heet Primulot N.
Wie heeft hier ervaring mee? Kreeg je na  gebruik weer ongi's en waren deze regelmatig?

Bedankt!

Groetjes  

Hoi,

Ik heb primolut gebruikt omdat ik dacht een miskraam te hebben gehad die niet doorbrak. Het voelde op zich niet goed want ik was er niet van overtuigd dat ik een mk had gehad, maar de ha wilde geen controle doen (en ik geloofde nog in de artsen)

Toen ik na de kuur ongesteld moest worden werd ik dat niet, pas een paar weken later. Toen ben ik een redelijke vrucht verloren dus ik weet niet of het nu 1 mk was of toch dezelfde vrucht.

Primolut zou ik niet meer gebruiken, maar ik heb makkelijk praten want ik ben verder erg geregeld.

Groetjes Elisa

quote: Moes schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2005 17:01:54'));

Hoi Moes

IK heb na mijn miskraam ook primoluut N geslikt omdat mijn lichaam nog HCG  aanmaakte en er waarschijnlijk een klein vliesje achter gebleven was (dit was niet op de echo te zien).
Bij mij heeft het op zich wel goed gewerkt, ik had er alleen wel vreselijk veel krampen van. Later hoorde ik van anderen die het ook gebruikt hebben dat zij dat ook gehad hebben.

Ik weet niet hoe het is als je het langer gebruikt, zou goed kunnen dat jij er geen last van hebt en er alleen maar plezier van hebt.  

Wens  je  veel suc6 hoop voor je dat het werkt!!!!!!!!

Liefs Anke  

Terug
Bovenaan