Wie heeft er ervaring met het gebruik van Primulot N medicijnen?

Hoi meiden,

Een aantal maanden geleden heb ik jullie hulp nodig gehad wie er ervaring had met het niet "uitzichzelf" doorbreken van de menstruatie. Inmiddels ben ik al sinds maart niet meer ongi geweest. Ik slik nu medicijnen om de ongi op te wekken. Het heet Primulot N.
Wie heeft hier ervaring mee? Kreeg je na  gebruik weer ongi's en waren deze regelmatig?

Bedankt!

Groetjes  

hoi moes

Ik heb het ook 1 x geslikt en moet het eind van de maand weer. Niet om het het op tewekken maar om precies vast te stellen wanner ik ongi moet worden voor een icsi behandeling.
3 dagen na het stoppen met de kuur (= ongeveer twee weken) komt je ongi er aan.
Het is te doen en buiten een beetje wazigheid heb ik me van de primolut n niet vervelend gevoelt.

succes liefs rozemarijn

Hallo,

Ik heb een dik half jaar geleden ook een Primolutkuur van 10 dagen van de huisarts gehad. Dit omdat ik een half jaar niet ongesteld ben geweest na het stoppen van de pil. Ik had door deze tabletten wat last van mijn borsten, maar verder weinig last. Ben daarna wel steeds weer ongesteld geworden al is het onregelmatig.

Succes

Hoi Berber,

Dank je voor je reactie!
Je bent eigenlijk de eerste die reageert die om dezelfde reden als ik Primulot N heeft gebruikt. Ik ben afgelopen vrijdag gestopt met de kuur, maar ik ben helaas nog niet ongesteld. Ik voel ook nog helemaal niks, maar ja ik merk het wel.
Nog een vraagje, heb jij ook 2 keer daags 1 tablet geslikt en dat 10 dagen lang? Na hoeveel dagen werd jij ongesteld?

Ik hoop voor jou dat je cyclus  toch op een gegeven moment wat regelmatiger wordt!

Groetjes

Hai Moes,

Ik heb de Primolut 10 dagen en volgensmij 1 keer per dag gebruikt. Ik ben toen een paar dagen later ongi geworden. Hoop dat jij ook snel ongi wordt! Je wordt zo onzeker en weet niet waar je aan toe bent he!
Wij lopen momenteel bij de gyneacoloog. Hij denkt dat ik PCOS heb i.v.m. onregelmatige cyclus. Moet hiervoor eerst te bloedprikken.
Laat je weten of je ongi bent geworden ja/nee?

groetjes Berber

Terug
Bovenaan