wie heeft er ervaring met huggies??

Hallo,

Ik krijg net een folder in de bus van AH en daarin staan huggies luiers afgeprijsd.

Ik gebruik normaal altijd de luiers van het kruidvat en nu zag ik deze huggies staan.

Scheelt toch al snel 5 cent per luier!!

Heeft iemand ervaring met huggies?? bevallen ze of niet??

Jammer dat je niet een proefpkket van luiers hebt....ff kijken of ze voor jou kindje wel perfect zijn.

Groetjes Claudia en Maud-je

Ik heb  een keer huggies gebruikt voor de oudste en mij bevielen ze niet. Nick plaste er vaak doorheen. Maar ik denk dat je het gewoon moet proberen want het is per kind verschillend.

Groetjes sandra

Ook ik heb een week lang huggies gebruikt  bij de oudste maar het lekte, ze sloten niet mooi aan en Jorick had altijd last van uitslag. Ik koop die dingen echt nooit meer..

Ik kan je melden dat Huggies voor jongetjes gewoon een ramp is..... (ik heb geen ervaring met meisjes) heel vaak was Nino 's ochtends nat, heb  de rest van het pak weggegeven.... ik gebruik kruidvat luiers, die stinken ook niet...... Pampers stinken  ( vind ik hoor)  

Hoi,

Ik gebruik altijd huggies en ik vind ze super!! Ze zijn lekker hoog en ze sluiten goed aan vind ik, ik heb alleen ook wel begrepen dat moeders met jongetjes ze niet fijn vinden.

Groetjes Elise mv Chelsey

Hoi,
Ik ben een jongetjesmoeder en vind Huggies super ! Ik wissel ze af met Pampers (net wat er in de aanbieding is) maar heb voorkeur voor Huggies. Onze knul heeft een smal kontje en Huggies sluiten beter aan dan Pampers.
Ben dus vanavond gewapend met jokers naar AH geweest !

Terug
Bovenaan