Wie heeft er ervaring met KID?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, ben nog nooit op dit forum geweest. Ben op zoek naar ervaringen met KID.
Wij zijn zelf 3 jaar bezig om zwanger te worden. Voor ons is de enige optie nog KID.....
Kan hier alleen bijna geen informatie over vinden, wie helpt mij verder!!!!!!!!!!!!
Groetjes Froukje

Hoi Froukje,

Ik las pas een stukje van iemand  op het forum die ook met KID bezig is. Ik heb het even voor je terug gezocht en ze heet GP. Misschien moet je even terug scrollen (een week geleden ongeveer), hier staat geloof ook een site bij. GP kan je denk ik wel verder helpen.
Succes verder

Kruimel

hoi froukje,
zoals degene die hierboven al zei (sorry,ben je naam even kwijt),ongeveer een week geleden heb ik de zelfde vraag hier gesteld.Ik ben dus gea en wij zijn ook bezig met kid.
Weet niet in wat voor stadium jij zit,maar wij zijn na een half jaar door de onderzoeken en alles heen,en krijgen maandag te horen of er een donor voor ons is.
Voor meer achtergrondinfo over mij moet je mijn vorige stukjes maar even lezen.
Maar misschien is het leuk om via dit forum elkaar op de hoogte te houden van de vorderingen.Ieder geval sterkte en succes.Dit geldt natuurlijk voor iedereen die hier op de site verblijft  groet gp.
Leuke site waar je veel over kid kan vinden is www.kid.nl / www.freya.nl

voor froukje,
als je even onder het kopje KID kijkt van tessa,heb ik nog wat info neergezet misschien ook iets voor jou? groet gea

Voor Gea,

Hoi Gea, wij moeten als alles mee zit volgende maand onze eerste KID behandeling ondergaan. Wij zijn onder behandeling in Gent. Ja, het lijkt me heel fijn om ervaringen uit te wisselen...
Hoor graag van je.

Gr Froukkje

quote: Froukje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2006 12:48:51'));

Hoi allemaal, ben nog nooit op dit forum geweest. Ben op zoek naar ervaringen met KID.
Wij zijn zelf 3 jaar bezig om zwanger te worden. Voor ons is de enige optie nog KID.....
Kan hier alleen bijna geen informatie over vinden, wie helpt mij verder!!!!!!!!!!!!
Groetjes Froukje

hallo froukje ik heb disdag inseminatie gehad maar heb je ook msn kan ik jou wel dingen over vertellen gr annebel

quote: annebel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2006 11:16:47'));

quote: Froukje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-05-2006 12:48:51'));

Groetjes Froukje

hallo froukje ik heb disdag inseminatie gehad maar heb je ook msn kan ik jou wel dingen over vertellen gr annebel

Hoi Annebel, heb geen msn, maar ben wel benieuwd naar je verhaal en ervaringen.
Gr Froukje

hoi bekijk deze site eens,
http://kiekenmich.web-log.nl. Persoonlijk verhaal over KID.
Ik heb ook wat info op mijn wbelog maar ik denk dat je meer hebt bij Kiek.

Succes !!
 Veel liefs
Sjan

Terug
Bovenaan