Wie heeft er ervaring met MATCARE testen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Even een vraagje: wwat zijn jullie ervaringen met MATCARE testen (besteld via internet)... ik heb vanmorgen getest en er stond een hele lichte streep. Moest hem eerst in het licht houden, later werd ie iets donkerder, maar ik twijfel zo erg.....

Ik hoor graag jullie ervaringen over deze test, want ik durf nog niet zo blij te zijn!

hoi,

Ik heb ze ook en al enkele gebruikt en duidelijk negatief.
Maar ik heb gelezen dat matcare niet heel erg duidelijke 2e lijn afgeeft, dus ik denk dat ik je mag feliciteren hoor. Je kan voor de zekerheid een CB test doen, die is duidelijker - of +.

Succes xxx Bambi

Hoi bambi,

Bedankt voor je snelle reactie! Hopelijk reageren er nog meer meiden die er ervaring mee hebben, ik ben zo bang dat ik me onterecht blij maak!!!

Liefs, Tammy

Hoi Tammy

ik ehb ook matcare testen 2 van gedaan tot nu toe 1 zag ik ook heel vaag lijn twedde duidelijk engatief maar mijn zus had ze ook en meteen eerste test positief dus niks te klagen erover ik zou nog ene doen en dan weer vaag lijntj is dnek ik dat je znwgare bent

succes zal duimen

nadia

Hoi Tammie,

Ik heb er ook 2 gebruikt....vond het maar klote testen want er kwam geen extra streepje waar ik zo op gehoopt had.
Nee hoor, geintje.....
Ik denk dat ze net zo betrouwbaar zijn als bijvoorlbeeld clear blue. Maar misschien wat onduidelijker af te lezen.
Weet je wat, doe gewoon 1 test van clear bleu, de digitale bijvoorbeeld. Is wel wat duurder maar dan weet je het meteen zeker...zwanger of niet zwanger..
Veel suc6 en ik zal voor je duimen..

Liefs, Mootje

Hoi,

Dat klink erg zwanger. Ik moest bij mij ook in het licht kijken om een streepje te zien.
Nu ben ik inmiddels 33 weken zwanger. Maar als je twijfelt gewoon nog een doen. Maar een test van cb heeft geen zin want die zijn minder gevoelig als die van matcare. Dus dan krijg je hoogwaarschijnlijk een neg. test of je moet een paar dagen wachten.

Dit komt van internet:
Zwangerschapstesten hebben een bepaalde gevoeligheid, welke ligt op extra gevoelig: 25ml/U hCG (Mat Care, Clearview) of standaard: 50mU/l hCG (Predictor, Clear Blue).
Het voordeel van een extra gevoelige test, is dat deze al heel vroeg kan worden uitgevoerd: al enkele dagen voor de gemiste menstruatie kan de zwangerschap worden aangetoond. Vooral als je al even bezig bent, wil je het zo snel mogelijk weten.
Het voordeel van een minder gevoelige test, is dat je op het moment dat deze test positief geeft, al een paar dagen verder bent (meestal 1 of 2 dagen overtijd) en de meest kwetsbare periode voorbij is. De kans dat de zwangerschap doorzet is dan wat groter.

Liefs Cares

Geen problemen gehad met Mat Care,

Was bij mij beide keren zelfs nog duidelijker dan een dure Clearblue test.

Shanaz

Hoi Tammy,

Ik heb precies hetzelfde, maar dan met de testen van CB!!!
Heb dinsdag een test gedaan, hele lichte 2e streep.
Vanochtend weer getest, weer hele lichte 2e streep, leek nog lichter dan dinsdag.
Ik ben vandaag 11 dagen overtijd, heb waarschijnlijk wel een late eisprong gehad.
Dus ik kon het niet uitstaan en heb nog een test van 't Kruidvat gehaald en weer een hele lichte streep. Dus tja...het zal toch wel zo zijn, maar durf ook niet zo goed blij te zijn, wil graag een vette streep zien.
Wilde vanochtend eigenlijk de digitale kopen van CB, maar dat kon alleen per 3.

Ik wil overmorgen weer gaan testen, denk dat jij ook nog een paar dagen moet wachten om een duidelijke test te zien te krijgen, maar...ik verwacht echt wel dat je zwanger bent hoor meid.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan