wie heeft er ervaring met matcare zwangerschapstesten?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Mijn NOD is 31 december. Vanmorgen heb ik een test van matcare gedaan (staat in de bijsluiter dat je deze 4 dagen voor je NOD jan doen). Er verscheen een licht test streepje.Ben ik nu zwanger? ben er zelf niet zo zeker van....

Wie heeft ervaring met deze test?

liefs Sabine

hoi sabine,

Ik heb geen ervaring met testen,maar ben toevallig gisteren bij de huisarts geweest en die was nogal sceptisch over testen.

Het kan ook zijn dat de tests negatief aangeeft omdat je nog niet genoeg hormomen aanmaakt.

Maar als de test bij jou een lichte streep geeft?? Dan kan dat wel eens een goed teken zijn toch?

Ik duim voor je!!

groetjes, grover

Hoi
Een streepje is een streepje, dat ie niet zo donker is komt omdat je 4 dagen voor je nod test.
Meid wat spannend, misschien over 1 of 2 dagen nog eens testen.
Succes deze slopende dagen.
Liefs Rene

hoi, ik wilde heel even reageren op je vraag.
ik heb twee maanden geleden ook een test van mat care gedaan met de
gedachten dat die toch niet zo goed waren als de rest (en dat ik waarschijnlijk toch niet zwanger was), maar toch kwam er een streep te staan. na nog een test met de digitale van claer blue bleek dat ik idd zwanger was.
dus hij werkt gewoon. voorheen vaker getest maar toen kwam er ook geen streepje.
dus geniet er maar van want een streepje is een streepje!!
gefeliciteerd.
groetjes pally
eerste kindje nu 13 w en 1 dag.

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga maandag wel weer testen met een etos test, kijken wat die zegt!

Gelukkig ga ik een weekendje weg met oud en nieuw, een beetje afleiding!

Wel spannend hoor...

groetjes Sabine

hoi sabine

ik zal me eerst even voorstellen.
ik ben cindy en ben 24.
heb 5 jan. mijn NOD. ronde 2

ik wilde even vragen waar je een mat care test kunt kopen want ik heb over 3 dagen
mijn NOD. en ben erg benieuwd. heb ook last van mijn borsten.

ik hoop op een antwoord.

succes verder.

groetjes cindy

Terug
Bovenaan