wie heeft er ervaring met medicijnen tegen misselijkheid?

wie heeft er ervaring met medicijnen tegen misselijkheid? Hebben ze geholpen of juist niet. En zijn er nog nadelen aan, voor het kindje? Ik krijg vandaag een recept van de dokter en ben benieuwd naar jullie ervaringen?

Ik heb ook emesafene gebruikt. Helaas hielp het niet voldoende, en heb ik ook contact gezocht met een accupuncturist. Uiteindelijk heeft het geholpen gelukkig.

ik heb verschillende middelen gehad bij mij hielp het niet en ben ook nog paar dagen opgenomen geweest in ziekenhuis maar hoor van andere waar t wel allemaal bij heeft geholpen

Ik heb primperan gebruikt. Dat zijn zetpillen en ze gaan de kokhalsreflex tegen en kalmeren de bewegingen van de maag. Heerlijk gevoel om, na heel veel spugen, in een half uur je lijf gewoon tot rust te voelen komen. Het is geheel veilig tijdens de zwangerschap. Ik weet niet of het alleen op recept is, omdat mijn moeder arts is en mijn vader en broer apotheker zijn. Veilig voor zwangeren is het zeker, want 3 wk geleden heb ik het nog genomen. Ik heb af en toe migraine en als ik mijn normale medicijnen niet slik (door bijv. zwangerschap) komt er ook een hele erge misselijkheid er bij. Deze houd ik tegen met primperan, want spugen (=druk op het hoofd) kan je bij migraine er echt niet bij hebben.

Succes,
Anne

Terug
Bovenaan