Wie heeft er ervaring met Nappy wrapper?

Hoi Moeders,

Aangezien Jamey een dezer dagen op z'n eigen kamertje gaat slapen wil ik wat doen aan die luieremmer. Zijn poepbroekjes-luchtjes worden toch wel wat onaangenamer en om de emmer nou ergens anders neer te zetten vind ik ook geen oplossing.
Heeft iemand ervaring met de nappy wrapper? Ik vond de zakken nogal duur eigenlijk. Ik vond ook de Diaper Champ, daar kan je gewone zakken in gebruiken. Iemand tips?

groeten Taatje, mama van Jamey (26-9-2005)
 
Hoi taatje,

Ik heb geen ervaring met die dure luieremmers, ik heb een luieremmer van de babystunter, daar heb ik een pedaalemmerzak inzitten, als de kleine in bad gaat, dan poets ik daarna zijn kamer en maak ook zijn luieremmer leeg, ik kan niet zeggen dat ik zijn luiers ooit ruik, dadelijk in de zomer maak ik hem elke dag leeg, maar ook dan als het warm is ruik ik niks.

Groetjes Mary jane
 
Hoi Taatje
Ik maak gebruik van de Diaper Champ. In aanschaf duurder dan die andere, maar heb hier voor gekozen omdat ik het makkelijk  vind dat er gewone vuilniszakken inpassen.
Ik ben er erg blij mee. De Diaper Champ werkt prima en er passen heel erg veel luiers in (ik leeg hem maar 1x in de 2 weken wanneer de vuilniswagen komt).
Je ruikt niets van de poepluiers!
Wat ik wel nadelig vindt is dat de bak aan de onderkant wijder is dan aan de bovenkant. Als je vuikniszak dus erg vol zit moet je flink trekken aan de zak. Dus wel stevige vuilniszakken gebruiken of de bak vaker legen dan ik.
groetjes Megin
 
Hoi Taatje


IK heb ook de diaper champ. En er erg tevreden over. Hij is misschien wel wat duurder in de aanschaf maar je haalt je geld er zo weer uit vergeleken met de nappywrapper. Die zakken kosten geloof ik 9 euro per drie en als je veel poepluiers heb kost het je wel een boel geld. In de diaperchamp kunnen gewone pedaalemer zakken in je moet even kijken naar de juiste maat.


Succes
 
hoi hoi,
Ik heb de nappy rapper ook en moet zeggen, ideaal!