Wie heeft er ervaring met Nappy wrapper?

Hoi Moeders,

Aangezien Jamey een dezer dagen op z'n eigen kamertje gaat slapen wil ik wat doen aan die luieremmer. Zijn poepbroekjes-luchtjes worden toch wel wat onaangenamer en om de emmer nou ergens anders neer te zetten vind ik ook geen oplossing.
Heeft iemand ervaring met de nappy wrapper? Ik vond de zakken nogal duur eigenlijk. Ik vond ook de Diaper Champ, daar kan je gewone zakken in gebruiken. Iemand tips?

groeten Taatje, mama van Jamey (26-9-2005)
 
Hoi taatje,

Ik heb geen ervaring met die dure luieremmers, ik heb een luieremmer van de babystunter, daar heb ik een pedaalemmerzak inzitten, als de kleine in bad gaat, dan poets ik daarna zijn kamer en maak ook zijn luieremmer leeg, ik kan niet zeggen dat ik zijn luiers ooit ruik, dadelijk in de zomer maak ik hem elke dag leeg, maar ook dan als het warm is ruik ik niks.

Groetjes Mary jane
 
Hoi Taatje
Ik maak gebruik van de Diaper Champ. In aanschaf duurder dan die andere, maar heb hier voor gekozen omdat ik het makkelijk  vind dat er gewone vuilniszakken inpassen.
Ik ben er erg blij mee. De Diaper Champ werkt prima en er passen heel erg veel luiers in (ik leeg hem maar 1x in de 2 weken wanneer de vuilniswagen komt).
Je ruikt niets van de poepluiers!
Wat ik wel nadelig vindt is dat de bak aan de onderkant wijder is dan aan de bovenkant. Als je vuikniszak dus erg vol zit moet je flink trekken aan de zak. Dus wel stevige vuilniszakken gebruiken of de bak vaker legen dan ik.
groetjes Megin
 
Hoi Taatje


IK heb ook de diaper champ. En er erg tevreden over. Hij is misschien wel wat duurder in de aanschaf maar je haalt je geld er zo weer uit vergeleken met de nappywrapper. Die zakken kosten geloof ik 9 euro per drie en als je veel poepluiers heb kost het je wel een boel geld. In de diaperchamp kunnen gewone pedaalemer zakken in je moet even kijken naar de juiste maat.


Succes
 
hoi hoi,
Ik heb de nappy rapper ook en moet zeggen, ideaal!
Nix geen luchtjes, er zit een lekker luchtje aan de zak.
Het is best duur maar je doet er heel lang mee, en tegen de tijd dat hij op is is hij vast weer ergens in de aanbieding, haha, tenminste dat heb ik altijd wel.
Ik vind het echt een aanrader,
Alleen 1 klein min puntje is dat je normaal de zakmoet draaien als je er een pamper in gedaan hebt, dat doe ik dus alleen als hij een poepluier heeft gehad want anders is de zak dus wel zo op.
groetjes!!
 
Hoi Taatje,



Deaper champ is helemaal super. Inderdaad iets duurder in de aanschaf,
maar daarentegen zijn de zakken weer veel goedkoper, want je kunt
gewoon vuilniszakken gebruiken. Geen geurtjes en ook geen moeilijke
handelingen, vond zelf het idee te moeten draaien niet zo handig als je
met 1 hand je kind vast moet houden.



Succes,



Silvia

 
ik heb ook een nappy wrapper, perfect ding, nooit last van luchtjes. De vullingen vallen ook op zich wel mee, iets van 8 or 9 euro en ik doe er best lang mee, komt ook omdat ik hem alleen gebruik voor de poepluiers, die andere luiers doe ik in een luieremmer.

De vulling was een keer op en had geen tijd om een nieuwe te kopen, en heb toen alles in de gewone luieremmer gegooid, niet voor lang want dat stinkt toch echt wel, heb toen maar de poepluiers uit het raam gegooid en heeel snel een vulling gekocht.

Ik heb hem trouwens gekregen, dus ik kan je niet zeggen waarom de nappy wrapper en niet de diaper champ, die lijkt mij ook perfect. Scheelt het veel in prijs? want het is op zich wel handig als je geen speciale vullingen te kopen.

Groetjes,
Lia
 
Hoi mama's!
Bedankt voor de tips!
Het is dat we hier in Oostzaan recycling zakken moeten kopen ( 1 euro per rol van 20 zakken, als je dit niet doet betaal je een bedrag per kilo afval en ja dat kan oplopen!) dus ik zorg natuurlijk dat ze helemaal vol zijn want we moeten ze ook nog zelf wegbrengen. Dus iedere avond een nieuwe zak zou een kostbare zaak worden. Zo;n diaper champ is DE oplossing want de recycle zakken passen erin! Ik heb een bedrijf gevonden waar ik 'm kon kopen online voor 44 euro ex tbw zonder verzendkosten.
Ik ben benieuwd!

groeten, taatje, mama van Jamey (26-9-2005)
 
Terug
Bovenaan