wie heeft er ervaring met ovluatie testen???

wij denken er over om ovluatie testen te gaan gebruiken. Maar bij mijn dochtertje hebben we er geen goede ervaringen mee gehad.

Nu wilde ik wel eens weten wie van jullie ook ovluatie testen gebruikt( te) en welke?
en hoe jullie ervaringen zijn.

alvast bedankt

Hoi Hoff,

Toen wij met IUI bezig waren hebben wij de ovulatietesten van Sensitest gebruikt, en deze zijn goed bevallen.........onze zoon is bijna 7 maanden !
Ik moest van de gyn 2x daags testen, 1x 's morgens en 1x 's avonds wel altijd op ongeveer dezelfde tijd. Ik was heel regelmatig dus hoefde pas op dag 10 's avonds te beginnen met testen (scheelde weer een paar testjes). Ik heb toen de midstream testen gebruikt maar als ik het nog een keer nodig heb pak ik gewoon de dipsticks.
Succes en ik hoop dat je maar weinig testen nodig zult hebben......

Cath

Hoi Hoff,

Ik heb voor mijn beide zwangerschappen IUI gehad met behulp van ovulatie testen.
Bij de eerste gebruikte ik testen van clearblue. Soms waren die wat onduidelijk vond ik.
Je kon niet goed zien of hij voldoende verkleurd was. Bij de tweede heb ik de digitale testen van clearblue gebruikt. Hierbij zit een apparaatje waar je dan een stripje in moest doen en deze kon je in een bekertje urine of in de straal houden. Daarna kon je heel gemakkelijk op het vensterje aflezen of je vruchtbaar was of niet doormiddel van een lachend of een triest gezichtje.

Deze waren wel wat duurder maar, ze gaven mij meer duidelijkheid en zekerheid.

Heel veel succes!!

Hoi,

Ik heb ook een tijd ovulatietesten gebruikt van het merk sensitest deze zijn niet zo duur en kan je via internet bestellen en betalen en zijn de volgende dag in huis.
Vond het soms ook wat onduidelijk je zag dan wel een gekleurde streep een aantal dagen,maar wist dan niet precies of dit eisprong was,omdat de streep steeds donkerder moest worden.

Succes.

gr susie

Terug
Bovenaan