Wie heeft er ervaring met ovulatietesten??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of hier iemand ervaring heeft met ovulatietesten.
Omdat ik al bijna 3 maanden geen menstruatie heb, maar wel heel graag zwanger zou willen worden dacht ik dat dat misschien zou werken.

Maar hoe gaat het precies in zijn werk? En wat kosten die testen? Is het dan de bedoeling dat je dat ieder dag doet?
Heb geen idee hoe dat allemaal werkt.

Groetjes, Anne

Wat ik er over gelezen heb, is dat je moet gaan testen op het moment rond je ovulatie. Dus dan is het belangriijk dat je weet wanneer je cyclus begint. Op http://www.clearblue.com/nl/clearblue-ovulatietest.php staat wel een goede uitleg.
Groetjes Rianne

Hoi,

Ik zou wachten met testen totdat je een normale cyclus hebt. Anders is het heel moeilijk te bepalen wanneer je moet beginnen met testen.
Ik gebruik de digitale ovulatietest van claerblue en daar zitten er 6 of 7 testen in. Het kost rond de 30 euro en het is heel duidelijk af te lezen.

Groetjes,

Anjuli

Ik zou ook even wachten totdat je een iets betere cyclus hebt, want eigenlijk heb je nu helemaal geen cyclus. Als het nog veel langer uitblijft zou ik ook even naar de huisarts stappen.

Gr. Karin

hoi Anne,
ik gebruik sinds 3 maanden ovulatietesten van babyboomshop(?!).
In principe begin je met testen een paar dagen voor je verwachte ovulatie,maar in jouw geval is dat dus lastig.Tot je met de testen je ovulatie hebt gevonden,test je dus iedere dag.
Ik heb al heel veel mensen gehoord/gelezen die met de ovulatietesten in 1 of 2 maanden zwanger waren.
Ik heb nu voor de 3e maand getest,maar heb pas 27 december NOD,en moet dus nog afwachten.
Sensitest.nl schijnt ook hele goede testen te hebben. Zijn echt niet duur (denk dat ik die de volgende keer ga bestellen)
groetjes Fleur

Hee,
heb afgelopen mnd ovutesten gebruikt van Sensitest.nl goedkoop en toch duidelijke testen.
Zag meteen wanneer mn eisprong zou moeten plaatsvinden, dus konden gericht klussen.
Vandaag of morgen mijn NOD dus hoop dat ik niet ongi wordt!
Bij mij was mn cyclus onregelmatig, dus heb vanaf mn verwachtte eisprong getest, bleek dat 1,5 wk later pas mn ei had, dus toen nog wat testen bij besteld. Wel zo handig!!
Heb ovutesten ook wel ns besteld bij drogisterij.net > testjezelf die waren ook duidelijk.
Succes, hoop dat je er wat aan hebt!!
Greetz Jan

Terug
Bovenaan