wie heeft er ervaring met soft markers?

hoi dames,

gisteren de 20 weken echo gehad. ze hebben bij ons kindje een plekje in het hoofd ontdekt wat kan wijzen op iets dat niet goed is bij het kindje. na verdere onderzoek bleek gelukkig wel alles goed te zijn, maar ze houden het wel in de gaten.
gisteren gelijk op internet gezocht en daaruit bleek ook dat het meestal niks is.
wel heel erg geschrokken gisteren, maar nu is het iets gezakt.
wie heeft hier ervaring mee positief of negatief?
over 8 weken krijgen we een nieuwe echo om te kijken of het weg is of gekrompen is.

Hoi,
Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Ik heb helemaal geen ervaring met die softmarkers dus kan je niet gerust stellen of iets in die geest.
Ik heb ook ff internet nagekeken en vond inderdaad ook vanalles dat het meestal wel met een sisser afloopt. Hoop dat je de komende 8 weken wel een beetje kan genieten nog en dat je niet helemaal gek wordt van de zorgen.
Sterkte!
Greetz Esz

hoi esz08,

ik was er vandaag al vrij kalm onder.
alleen nu belde rond 15.30 het ziekenhuis dat ze toch een afspraak gemaakt hadden in maastricht (woon zelf in weert) omdat het toch voor de zekerheid willen nakijken. zeker ook omdat esmee (onze dochter) een aardbeienvlek heeft en iets achter loopt in de ontwikkeling. dus nu toch weer iets ongeruster.
om mezelf iets op te vrolijken heb ik maar een afspraak gemaakt voor een 3d echo op 8 januari.
zucht...

Terug
Bovenaan