Wie heeft er ervaring met sondage?

Mijn kleine man heeft dus de aandoening sondage. Dat hebben we vandaag gehoord na doorverwijzing van cb naar huisarts.

Sondage is een ernstige vernauwing van de traanbuis. Dit betekend dat hij de hele dag enorm traant. Ze hebben steeds maar gezegd dat hij er wel overheen zou groeien, maar nu bedenken ze toch dat het al wel erg lang duurt! Nou gaan ze dus onder volledige narcose de traanbuizen oprekken! Bbrrr, als ik dit schrijf krijg ik weer kippevel!

Maar nou ben ik dus benieuwd of iemand van jullie hier ervaring mee heeft! Het schijnt vaker voor te komen!

Groetjes Lif
 
Hoi Lif,

Ik heb zelf verstopte traanbuizen gehad als baby. Deze hebben ze toen door geprikt onder narcose. Ik zelf heb er geen last meer van alleen als ik verkouden ben dan wil ik nog wel eens last hebben van mijn ogen.

Heel veel sterkte!

Miriam
 
Dank je Bloempje! Vind het idd heel rot! Die ingreep duurt maar 10 minuten, maar die narcose zit me niet echt lekker! Maar idd, het zal wel goed komen!

Groetjes Liff
 
Dank je Bloempje! Vind het idd heel rot! Die ingreep duurt maar 10 minuten, maar die narcose zit me niet echt lekker! Maar idd, het zal wel goed komen!

Groetjes Liff
 
Terug
Bovenaan