wie heeft er ervaring met testen van www.sensitest.nl?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik las bij een topic van Zuus dat op de site www.sensitest.nl
goedkopere testen besteld kunnen worden, maar zijn die net zo
betrouwbaar als de andere merken uit de drogisterij en kruidvat, da en
etos enz.?

Ook de ovulatietesten? wie heeft er ervaring en kan me wat vertellen hierover?

groetjes Thessa

hoi thessa,

ik heb geen sensitest gehad, maar wel madcare. en die werken hezelfde, ook alleen zo'n stripje.
deze testen zijn een betrouwbaar als normale drogisterij testen. ik heb de mijne mee naar mijn huisarts genomen en hij vertelde mij dat ze die in het ziekenhuis ook gebruikten.
alleen zit er niet zo'n platic omhulsel omheen.
wel word gezegt dat je ze 4 dagen voor je nod al kunt gebruiken. maar ik denk dat je bij alle testen het beste toch tot je nod kunt wachten. het ligt er ook aan hoe snel jou lichaam hcg aanmaakt.

ik zou ze zeker gebruiken als ik jou was, scheelt bakken met geld en is ook nog eens lekker anoniem. geen tante die achter je in de rij staat bij de kruitvat of etos haha.

succes ermee!
groetjes esther.
(als ze bij sensitest op zijn kijk dan op www.zwangerschapstest.nu  daar kun je ze van madcare bestellen)

Heej!
Ik kreeg deze tip van marian die hier ook vaker is!Ze zei dat ze net zo betrouwbaar waren als die van de drogist, maar heb er zelf nog geen besteld!
Dus marian; als je dit leest geef ff commentaar!!
Ik zag wel dat ze stuk goedkoper waren!?
x zuus

ja ik heb ze weleens bestelt!! ze doen het goed!! haha geven bij mij allen jammer genoeg nog geen positief an maar ja!! het is wel goed hoor

Haaaiii

ik heb ze eergister binnen gekregen die van sensitest en het zijn presies dezelfde die je bij de apotheker koopt
maar moet nog ff wachten met testen , mijn NOd is pas 12 aug!!
maar ik had bij mijn zoontje (2.5j) ook die test en daar kwam gelijk een dikke paarse streep te staan niks vage streepjes ofzo maar echt een knalstreep!!!!
dus ze moeten wel goed zijn!
 en scheelt echt bakken vol geld ik heb er nu 3 voor de prijs van 1

nou succes meiden groetjes Prietje

Hi Thessa,

Mij zijn ze prima bevallen. De ovulatie- en zwangerschapstesten. En de prijs vind ik zeker gunstig.

Groetjes,
Paula
17w4d

Hey!
Ik gebruik ook sensitesten (misschien had je het wel van mij gelezen, had het nl ergens neergezet) Tot nu toe slaan ze bij mij negatief uit...hihi, maar een vriendin van mij had getest op de dag van haar NOD en daar kwam meteen uit dat ze zwanger was. Wat ze dus ook echt is. Ik hou het dus bij deze testen...scheelt erg in je potemonee.
Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan