wie heeft er ervaring met wonderolie!!

Hoi Patricia,

Toen ik op het einde liep bij mijn jongste dochter (ik was toen 39, 3 weken) was ik het zo zat dat ik het geprobeerd heb.

Ik hoorde verschillende verhalen. De een werd er alleen ziek van en de ander beviel binnen 24 uur.

Ik heb op een middag vlak na het avondeten 1 theelepeltje genomen en 5 uur later was mijn dochter er!! Ik ben niet beroerd geworden van het goedje, maar wel bevallen.

De vraag blijft natuurlijk, komt het door de wonderolie of zou ik zonder ook op dat moment bevallen zijn??

Je kan het natuurlijk proberen, maar ik ben zeker wel van mening dat als de baby of jij er zelf niet klaar voor bent, dat er dan ook niets gebeurd. Ik denk dat zulke middeltjes de bevalling hooguit 1 a 2 dagen eerder in gang zou kunnen zetten.

Succes!!

Groetjes Paula

ik heb het bij mijn tweede ook geprobeert het is erg vies en werkte bij mij niet
denk ook dat het pas echt begint als je kindje dat wil en niet door een olie
maarja als je p het laatst loopt probeer je alles hha

hoi hoi
ik heb het middeltje ook even opgezocht,
omdat ik niet precies wist wat het was. en daarbij vond ik nog een aantal andere tips die misschien ook handig zijn:

*heel veel bitterlemon daar zit namelijk de zelfde stof in als in het infuus in het ziekenhuis waar ze de weeen mee opwekken.

*in het hart van een verse ananas zit ook  het stofje dat dat weeën opwekt.

*probeer eens 'heet' te eten en daarna een lange wandeling (30 minuutjes) maken... beiden zouden het een en ander kunnen starten.

*een onweerstaanbare trek in verse aardbeien zou de bevalling aankondigen, het eten van aardbeien zou de bevalling namelijk opwekken... een onbewuste 'klok' voor de bevalling, dat je lichaam het wel weet wanneer het gaat bevallen?

*om je bevalling/weeen op te wekken zou je met je blote voeten over het strand moeten lopen...

*wat veelal werkt is een goede vrijpartij om de bevalling op gang te brengen. Uiteraard pas rond de uitgetelde datum. Het vrouwelijk orgasme(samentrekken van de baarmoedermond) zou de weeen opwekken. succes verzekerd!

*Lig je hoogzwanger in je bed naar een volle maan te kijken, dan beginnen spoedig de eerste weeën. Er worden overigens veel kinderen met volle maan geboren.

het zijn maar wat dingen die ik op internet tegen kwam,
proberen kan geen kwaad toch.
suc6

Hoi!

Ik heb er geen ervaring mee.. ken het ook niet eigenlijk...
Ik denk dat hoe rottig het ook is je het beste gewoon door kan gaan met ''leven'' en je niet te veel te focussen op wat er komen gaat.. dan hou je het onbewust alleen maar tegen..
Ik ben morgen 36 weken en het totaal nog niet zat!
Sterker nog.. ik heb liever dat mijn uk nog even lekker blijft zitten..
Volgens mij was jij het al een tijdje terug zat (kan je niets aan doen natuurlijk) maar je maakt het jezelf zo moeilijk meis..
Ik hoop dat je meisje snel geboren wordt hoor!! Enne of je het nu wil of niet.. ze komt pas als zij er klaar voor is.. en dat is nu blijkbaar nog niet dus.. ze heeft de tijd in je buik gewoon nog nodig!
Succes nog met wachten!!!
Liefs,
Rian

He Patricia,

jij bent het ook goed zat he?!
Tja, wonderolie, ik weet het niet... Op andere fora lees ik toch vooral dat het als een gek laxeert, maar verder niet veel doet. En als ik met mijn apothekershart moet antwoorden, ben ik er eigenlijk op tegen.

Van de bovenstaande tips heb ik ook al het e.e.a. geprobeerd. Van de ananasharten en de bitter lemon dat klopt wel (daar zitten weeenopwekkers in), maar in zo'n lage concentratie dat je kilo's/liters naar binnen moet werken voordat het ook maar enig effect heeft.

Framboosbladthee zou moeten helpen maar ik gebruik dat nu al drie weken en er is dus nog steeds niks gebeurd.

Sex zou helpen doordat in het sperma prostaglandines zitten die de boel op gang helpen. Op zich zit hier wat in; inleiden gebeurt ook met prostaglandinegel. Alleen geldt ook hier weer: de concentratie in sperma is vele (honderden) malen lager.

Heet eten, wandelen, traplopen, naar de volle maan staren: ik heb het allemaal geprobeerd. En mijn kind zit nog steeds zo vast als een huis. Woensdag ben ik 42 weken en gaan ze me inleiden. Ik heb er totaal geen vertrouwen in; je hoort zo vaak dat ze dan na 48 uur ellende alsnog een keizersnee moeten doen. Maargoed, dat zijn mijn problemen...

Maar om op je vraag terug te komen: wonderolie, ik zou het niet doen. Tenzij je een nacht op de WC wilt doorbrengen....

Heel veel succes en sterkte!!!
Liefs, Jose

Hi,
tja als je t echt zat wordt dat wil je wel. Maarre ik heb t ook geprobeerd toen ik hoogzwanger was en al overtijd van mn eerste. Ik zou t niet aanraden, ik ben er   erg beroerd van geweest, ik was er echt goed ziek van. En t hielp echt niet!
Weet je t klinkt heel stom, maar je moet echt geduld hebben, sorry.

hoi,

ik werk in een drogist en wij verkopen ook wonderolie en hoor er hele goede verhalen altijd over! er zijn al een paar vrouwen bij mij terug gekomen dat het echt hielp dus ik geloof er wel in.

groetjes mier

Terug
Bovenaan