He Patricia,
jij bent het ook goed zat he?!
Tja, wonderolie, ik weet het niet... Op andere fora lees ik toch vooral dat het als een gek laxeert, maar verder niet veel doet. En als ik met mijn apothekershart moet antwoorden, ben ik er eigenlijk op tegen.
Van de bovenstaande tips heb ik ook al het e.e.a. geprobeerd. Van de ananasharten en de bitter lemon dat klopt wel (daar zitten weeenopwekkers in), maar in zo'n lage concentratie dat je kilo's/liters naar binnen moet werken voordat het ook maar enig effect heeft.
Framboosbladthee zou moeten helpen maar ik gebruik dat nu al drie weken en er is dus nog steeds niks gebeurd.
Sex zou helpen doordat in het sperma prostaglandines zitten die de boel op gang helpen. Op zich zit hier wat in; inleiden gebeurt ook met prostaglandinegel. Alleen geldt ook hier weer: de concentratie in sperma is vele (honderden) malen lager.
Heet eten, wandelen, traplopen, naar de volle maan staren: ik heb het allemaal geprobeerd. En mijn kind zit nog steeds zo vast als een huis. Woensdag ben ik 42 weken en gaan ze me inleiden. Ik heb er totaal geen vertrouwen in; je hoort zo vaak dat ze dan na 48 uur ellende alsnog een keizersnee moeten doen. Maargoed, dat zijn mijn problemen...
Maar om op je vraag terug te komen: wonderolie, ik zou het niet doen. Tenzij je een nacht op de WC wilt doorbrengen....
Heel veel succes en sterkte!!!
Liefs, Jose