wie heeft er ervaring?

A

Anoniem

Guest
Hoi allen,

Gister schreef ik hier mijn eerste berichtje en vandaag heb ik eigenlijk al een gerichte vraag...
Sinds half januari ben ik dus gestopt met mijn pil en ik ben gelukkig, gelijk 2 x regelmatig ongesteld geworden.  Afgelopen zaterdag zijn de hiergenaamde 'rode duivels' op komen dagen en vandaag is het alweer over???? Met mijn pil was ik zeker 6 dagen onder de pannen...?
Ik kan me alleen van mijn eerste menstruatie, inmiddels 14 jaar geleden, herinneren dat het met 3 dagen weer voorbij was.

Een kortere menstruatie heeft volgens mij geen invloed op je cyclus, of wel?????
Wie heeft er ervaring...?

liefs, Krie_bels

Hoi,

Nee volgens mij heeft dat geen invloed op je cyclus. Bij mij in ieder geval niet!!

Succes!

Groetjes Annie

geen ervaring mee, maar lijkt me heerlijk een korte menstruatie...toch als je twijfelt dan ff huisarts vragen...

Liefs Randy

Hoi kriebels, ik heb dezelfde ervaring.
Met de pil was ik ook zes dagen ongi en zonder de pil ben ik het nu maar twee of drie dagen.
Ik heb daarna nog wel de hele week bruine vloed.
Gr Liselotte

Hoi! Ergens anders dit net ook getypt, ik was met de pil ook altijd 5 dagen en nu ineens maar 3, wel een heeeeeel heftige dag in het midden (om de 2 uur verplicht wisselen, beetje vies verhaal maar was nieuw voor mij, heb voor het eerst de 'super tampons' moeten kopen jeeeetje). Ik neem aan dat dit geen invloed heeft, 3 dagen is op zich inderdaad wel lekker, minder gedoe (behalve die dag 2 dan..). Heb trouwens daarna geen bruine vloed gehad, was echt ineens over. Gek he? Succes meid!

Hai,

Ik ben eind januari gestopt met de pil en gelijk twee dagen daarna werd ik ongesteld wat maar iets van 2/3 dagen duurde.
Ik heb de huisarts gebeld om te vragen of dit als een échte ongesteldheid gerekend kon worden. Ze dacht van niet, maar voor de zekerheid moest ik de datum toch maar noteren.

Nu ben ik vorige week donderdag weer ongesteld geworden, dus die eerste geldde toch wel als echte ongesteldheid, want het komt gelijk regelmatig.

Ik slikte en nu nog drie keer per dag twee monnikspeper pilletjes en ik zweer echt bij dat spul. Het werkt écht heel goed.
Ik blijf het nu ook gewoon nog slikken. Helpt menstruatie regelmatig te worden na pilgebruik en bevorderd de maak en afscheiding van eitjes.
Je kunt het kopen bij de tuinen.

Succes!
Groetjes Gerrie.

Nee hoor, korte menstruatie heeft geen invloed, lekker juist!!!
En hopelijk blijft het nu heel heel lang weg!!
Succes

Terug
Bovenaan