Wie heeft er ervaring?

A

Anoniem

Guest
Hallo,ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Anieska en ben 25 jaar oud.Ik woon in Emmen.Ik lees al een tijdje met jullie mee en dacht, nou zal ik ook eens een berichtje sturen,haha!
Ik woon samen met mijn vriend en we hebben een zoontje Jesse van 2,5.Nu ben ik een jaar aan de prikpil geweest, en heb augustus vorig jaar de laatste spuit gehad.Ben nog niet ongesteld.Nu las ik op internet dat dat nog wel een jaar kan duren, en langer!Heb het er laatst met de huisarts over gehad en die vond dat ik in augustus maar weer moest komen als ik nog niet ongesteld ben, dan wil hij onderzoeken enzo gaan doen.Achteraf heb ik zo'n spijt van de prikpil, moet zeggen dat ik helemaal niet goed ben voorgelicht, als ik dit had geweten!Nu begint het weer te kriebelen voor een tweede kindje, maar dat kan dus niet!Heeft iemand hier ervaring met de prikpil?Ik hoop dat iemand me kan helpen?Groetjes Anieska

Hoi aniescka,
ik heb een aantal jaren geleden ook aan de prikpil gezeten.
ben toen gestopt omdat we al een beetje aan kindjes dachten en ik hem uit mijn lijf wilde.
ik ben mooi naderhand weer ongesteld geworden en heb geen problemen gehad.
de gynacoloog zei dat de prikpil helemaal geen nadelig invloed heeft op zwanger worden.
is eigenlijk nog beter dan de gewone pil.
als ik jou was zou ik niet meer wachten en gewoon terug gaan naar de dokter.
je zou nu onderhand toch wel echt ongesteld moeten zijn.
ben je toch niet zwanger?
dat zou ook nog kunnen he.
gr lisette

Terug
Bovenaan