Wie heeft er ervaringen met fietskarren van Instep?

Ik heb me de laatste dagen rot gesurfd voor informatie over fietskarren. De verschillen zijn groot. Mijn buurvrouw heeft een fietskar van Instep (de Quick  N' Ez) en is erg enthousiast.Wie van jullie heeft er ook een Instep fietskar? Wat zijn jullie ervaringen?

Het gaat om de volgende fietskarren : http://www.fietskarwinkel.nl/index.php/cPath/40_22

Graag zou ik willen weten of je er gemakkelijk twee kinderen van 1 en 3 jaar in kunt vervoeren en of je er lange tochten mee kunt maken. Kunnen ze een dutje doen? En hoe lang houden ze het zitten vol.

Al vast bedankt voor je reactie.
 
hoi vanesa,

Ik heb pas geleden een fietskar gekocht en het is superhandig.
Mijn dochtertje is 10 maanden en heeft er al gezeten.
Ze heeft er zelfs makkelijk in geslapen.
Het is makkelijk te bevestigen aan de fiets en omdat het dicht kan worden de kindjes ook niet nat als het regend.
Mijn dochter vind het geweldig en is spannend om zich heen aan het kijken.
Een fietskar is makkelijker dan een fietsstoeltje omdat ze daar makkelijk in zitten en niet zo achter op de fiets tegen je aangedrukt zit.
Ik kan je de fietskar zeker aanraden en ik weet zeker dat je er zelf ook plezier aan hebt!!!

Groetjes mama van davina
 
Hoi Vanesa,

Ik  ben al zo 'n 3 jaar inbezit van een Instep fietskar (toen bij ons in de omgeving als iets nieuws) en hij bevalt nog steeds goed. Hij is zeer makkelijk als je hem in wil klappen en mee wil nemen in de auto enzo. 2 kinderen passen er uitstekend in en ja hoelang ze er in kunnen zitten is natuurlijk ook afhankelijk van de kinderen of ze dit gewend zijn of niet. Ik vind het zeker een aanrader.

Groetjes Sylvia
 
Terug
Bovenaan