wie heeft er ervaringen met matcare testen?

Hoi meiden,

Nou het is weer zover mijn NOD datum was gisteren maar nog niks in zicht.
Dus weer in spanning maar probbeer zoveel mogelijk er niet bij stil te staan
anders blijft het misschien weer zolang uit van de zenuwen. Hte mag alleen weg blijven met positief resultaat .hahaha
Heb van die matcare testen besteld via internet en nu lijkt het net of er een vaag streepje staat maar durf nog niet te juichen.
Heeft iemand ook al eens deze testen gebruikt? en hoe vonden jullie die?
Heb ook nog een andere test van de drogist er liggen maar wacht hier nog maar ff mee.
Wil toch mezelf niet op de kast jagen en dat er dan weer een negatieve uitslag komt.
Daar word ik weer zo deprie van maar ja.
Dus ik wacht weer geduldig af ook al is dat erg moeilijk voor me.

Groetjes astrid

Hoi!!
Nou ik ben niet zo blij met die matcare dingen. Ik had ook een vaag streepje (kleurloos) en ben er achter gekomen dat dat niks betekent omdat ik bij de andere water over het absorptie gedeelte deed. (big spender zou je denken maar vond het wel erg zonde hoor)
Ik heb er verder geen 'positieve' resultaten mee gehad. De enige bij wie ik toen positief testte was van de drogist. Toen was ik ook al een week overtijd. Sja, ik hoop op meerdere reacties voor je al heb ik wel vaker gelezen dat de meeste hier wel goede ervaringen mee hadden. Succes!!

groetjes Costa

Hoi,

Misschien kun je ook de 'tampon-test' proberen? Zondag had ik mijn NOD (wanneer ik meteen een keurige cyclus van 28 dagen zou hebben..). Bij de tampont-test kwam er dus wat bloed op de tampon. Kan dan ook een adertje zijn die je geraakt hebt!! Maar toch, het is te proberen. Gisteren had ik duidelijk donker bruin slijm (sorry...) dus duidelijk dat ik het zou worden. Vandaag dus zoals je weet.

Heel veel suc6!!!

Liefs Ineke

Hallo!
Ik heb afgelopen maand ook de testen van matcare gebruikt, en ik ben niet zwanger. Wat ik ook heb gezien is dat op deze testen na een tijdje inderdaad een soort kleurloos streepje verschijnt, maar dat betekende bij mij dus ook niks. Ik denk wel dat als je zwanger bent je dit wel kunt zien. Overigens heb ik ergens gelezen dat de testen van Kruidvat heel goed zijn, die zijn iets van 6 á 7 euro, net zo duur als 3 testen van matcare, maar nog niet zo duur als die grote merken!
Ik duim voor je en wens je veel sterkte! O ja, die tampontest heb ik ook gedaan, wel op de dag dat ik ongesteld werd, maar dat is ook wel duidelijk.
SUcces ermee!
Liefs Solleke

Brrrr, spannend Assebas! Ik heb wel geen ervaring met die testen, maar wil toch wel even voor je meeduimen. Ik vind dat dit forum nl. wel een beetje toe is aan een paar hele goede nieuwsberichten!

Groetjes,
Claudia

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes. Heb de tampontest ook gedaan maar niks te zien nog (gelukkig). Probeer gewoon te wachten tot na het weekend met testen. En er niet te veel mee bezig te zijn want heb dan het gevoel dat het weer weg blijft van de zenuwen. Denk dat dat ook de vorige keer is geweest toen was ik 2 wkn overtijd en toen kwamen die duvels alsnog.
Maar een goeie tip van de testen van kruidvat kan ik ook dus weleens proberen.
Zal jullie op de hoogte houden.
Ga van het weekend klussen ( ja gewoon) bij mij nichtje dus ook geen tijd om er steeds mee bezig te zijn. wie weet gaat het goed.

Groetjes astrid

Terug
Bovenaan