Wie heeft er gehoord van een Duivelsei?????

Dames,

Onze Yoëll heeft al vanaf de geboorte een bobbel (bult) aan de linkerkant van zijn hoofd, wij denken zelf (en de ostheopaat) dat dit door de vacuumpomp komt, maar de kinderarts beschermt het ziekenhuis (gyneacoloog) en zegt dat dit door het geboortekanaal komt en dat het een scheurtje is in een ader rond het hersenvlies en dat het allemaal opgedroogt bloed is en dat dit door het lichaam zelf moet worden verteerd (opgegeten door witte bloedlichaampjes)

Op internet kan ik niks vinden hierover.....miss. hebben jullie hier ooit over gehoord

hoi hoi

yara heeft dit ook gehad, wij dachten ook eerst dat het van de vacuumpomp kwam, maar onze verloskundige vertelde dat dat het niet was, dat ik het zelf veroorzaakt heb tijdens het persen.. misschien was het ook wel zo want de bult van een vacuum trekt vrij snel weer weg.. bij yara zit er nu nog een heel klein bultje.. maar door dr haartjes valt het niet op.. is die bult van yoell nog groot?!

groetjes jose en yara

Hey hoi Jose,

Nou ben in ieder geval blij dat er nog meerdere zijn met hetzelfde probleem, ik dacht nl  dat we voor het lapje gehouden werden door de kinderarts.
De bult van Yoëll is ongeveer nog 1 cm hoog en 4 cm breed hij had ook een enorme bult zitten hoor....dus dit valt best mee wat er nog zit en het word ook steeds minder.
Gelukkig is Yoëll ook echt niet zonder haar geboren haha (gaat vlgd week al voor de 2e  x naar de kapper)

Hardstikke bedankt voor je reactie.

Ps. hebben ze ook tegen jullie gezegd dat dat een duivelsei heette?

Hoi,

Onze dochter heeft dit ook gehad, bij de geboorte is het eigenlijk niemand opgevallen maar de kraamverzorgster zag het. Toen de verloskundige weer kwam zei ze dat het met een paar dagen over moest zijn omdat het een vochtophoping zou zijn van het persen. Na een paar dagen was het dus niet afgezakt en moest er toch maar een afspraak gemaakt worden bij de kinderarts. Bij de kinderarts aangekomen wist deze ook niet precies wat het was en moest er een echo gemaakt worden van haar hoofd en bloedprikken (zielig hoor). Het was best een zware tijd trouwens ze was nog maar 1 week. Na de echo bleek het toch vocht te zijn, het moest vanzelf afzakken (het was in iedergeval niks ernstigs). Nu is ze 3 maanden en wij zijn vorige week dinsdag voor controle in het ziekenhuis geweest en het is helemaal weg we hoeven niet meer terug te komen. Ik heb niks gehoort over een duivelsei maar ik kan de naam wel begrijpen, je schrikt je een ongeluk als ze niet weten wat het is. Het gaat in iedergeval vanzelf weer weg en onze meid had er gelukkig ook geen last van.

Groetjes Nancy

hoi hoi

nee ze hebben ons niet verteld hoe het heet, tenminste.. of het moet langs me heen gegaan zijn..

maar nu al voor de 2e keer naar de kapper?! haha dat red yara niet hoor! mag ik vragen welke datum yoell geboren is? yara is namelijk ook ong. 4,5 maand.. hihi.. dus vroeg het me af

groetjes jose

Terug
Bovenaan