wie heeft er goede ervaringen met zwangerschapstest van sensitest.

Wie heeft er ervaringen met de super gevoelige testen van sensitest/
Normaal gebruik ik altijd de testen van het kruidvat,die vind ik ook goed.
Ik heb nu van die testen via sensitest,ze zeggen dat je die al een paar dagen eerder kunt doen,maar ik twijvel nog,moet dinsdag a s ongi worden,ik hoop van niet natuurlijk.

groetjes mexx-ann

ik kan het nog niet geloven ,maar na een jaar weer zwanger!!!!
Heb zonet een test gedaan ,en ja echt hoor ik ben zwanger,ik kan het wel van de daken schreeuwen.
Hoop dat het nu goed blijft gaan,vorig jaar juni miskraam gehad.
Dit wordt onze derde spruit.
Voor iedereen die nog moet wachten,veel succes.
Ik weet alleen niet hoe ik die glitters moet strooien,maar ik gun ze iedereen
                                                                                      liefs mexx-ann

Heb deze keer inderdaad de gevoelig testen van sensitest gebruikt.

groetjes mexx-ann

GEFELICITEERD!!!!!!!

Ik heb eergister (donderdag) en gister ook een test gedaan van sensitest. Ik heb normaal ook kruidvat en wilde het ook een keer uitproberen. Bij mij ook positief!! Dus ook zwanger!!!!!!! Ik kon het nog niet geloven, zo vreemd dat je het kan testen voor je NOD. maar na veel gelezen te hebben op allerlei forums durf ik nu blij te zijn! Ik heb al een dochtertje van 2,5 voor mij dus ietsjes langer geleden dan voor jou! Onwerkelijk he?????

Nogmaals gefeliciteerd!!!! Wanneer ben jij dan uitgeteld????

gr jessica

hoi jessica,en de andere.

Volgens de computer ben ik 15 oktober uitgerekend.
nou moet ik wel snel naar de gyneacoloog(liep ik al),ivm me leeftijd en diabetus,en in het verleden een herstel operatie gehad.
Maar ik wil nog even wachten met een afspraak,vorige keer ging het namelijk mis,dus wil ik nu wachten tot ik zes weken ben,en dan een echo maken.
Ik moet jammer genoeg toch bij hem blijven lopen,ivm die diabetus,dat si iets wat ik wel jammer vind,maar als dat nou het ergste is,er zijn ergere dingen in het leven.

groetjes mexx-ann

Terug
Bovenaan