Wie heeft er leuke ideeen om het aan mijn ouders te vertellen?

<p>Ik wil binnekort aan mijn ouders vertellen dat ik zwanger ben... maar wil het op een leuke orginele manier doen..Dus mijn vraag aan jullie: hoe hebben jullie het gedaan?? en opper vooral ideeen!!</p><p>Thnx for helping...  :D:D</p>
 
Wij gaan twee wijnflessen kopen e  ik heb zelf een wijn etiket ontworpen met : grand cru du opa e n oma met de maand en het jaar ;) weet alleen nog niet hoe ik het mijn zusje en zwager wil vertellen 
 
Wij hadden een boek gekocht: het grote voorleesboek voor opa's en oma's!
Voor mijn zusjes had ik een kaart geschreven waarop stond 'Hoe gaat het met jouw goede voornemens?' Omdat ik ben uitgerekend op 1 januari! En daar dan een tekst in geschreven.
 
We hadden een cadeaudoos met een fotolijstje met de echo, een knuffeltje en hartjes confetti. Mijn ouder waren die dag 45 jaar getrouwd en was het dus niet vreemd dat we ze een cadeau gaven. Bij mijn schoonouders eenzelfde doos en we waren zogenaamd nog aan het wachten op een verlaat vaderdagcadeau. Waardoor we het op dezelfde dag als mijn ouders hebben kunnen geven.
 
Wij hadden op een gebaksbordje de tekst geschreven "je wordt opa/oma met maand rn jaartal".
Daarop legden we een taartje. Toen de taart op was, zagen ze de tekst. (het eten van n taartje duirde nog nooit zo lang, haha!) 
 
Terug
Bovenaan