Wie heeft er morgen ook NOD??

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik heb morgen mijn NOD. Vind het behoorlijk spannend.
Voel me vandaag heel raar. Na mijn ontbijt ben ik zo misselijk geworden en ik heb echt geen fut meer in me lijf.
Zijn er nog meer die morgen ook hun NOD hebben en bij wie deze kwaaltjes bekend voorkomen???

Liefs,
Leoontje

Hey hey

Ik voel me precies hetzelfde, ik hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houd.
Heb wel een opgezette buik, moet vast ongesteld worden  ik weet het niet.
Ik hoop zo dat het raak is misschien zit wel veel te veel tussen de oren.
Wens jou ook sterkte met je NOD morgen  groetjes van mij

Hey Smuts,

Ik denk dat het ook heel erg tussen onze oren zit.
Wanneer is jouw NOD?

Liefs,
Leoontje

hoi meiden

ik heb ook deze week mijn nod
zit vandaag op dag30 en in een opwelling vandaag een test gedaan negatief...
het zal deze ronde dus wel weer niet gelukt zijn
vriendin van me die net een kindje heeft gekregen zij dat als die nu negatief is dat dat zo blijft.......en dat er bij innesteling al hormonen worden aangemaakt dus dat dat dan   nu wel zichbaar zou moeten zijn....
toch lees ik hier ook regelmatig dat mensen meerdere negatieve testen doen voor dat die positief word

wat denken jullie?     ga als ik niet ongi wordt vogende week weer testen
zit ff in dippie nu....mijn cyclus zit normaal tussen 27 en 31 dagen

xxxjullie ook succes

Morgen is ook mijn NOD en ik denk dat idd ook heel veel tussen de oren zit, maar het is ook zo leuk, zou het net als iedereen geweldig vinden, maar zou het ook niet erg vinden om nog even te moeten wachten. Eigenlijks ook wel beetje, maar dan is niks aan te doen. Voor nu droom ik nog lekker dat al zover is.
Ben wel benieuwd , mijn eerste ongi in oktober was wel heel anders als nu.. groetjes van smuts

Hoi Meissie

Ik zou me dus echt niet druk maken hierover want bij de 1 wordt in het begin meer HCG hormoon aangemaakt dan bij de ander. Dus test de 1 ook eerder positief dan de ander. Ook kan het zijn dat je eisprong wat later geweest is deze maand. Het is cliche maar dit soort dingen is bij iedereen weer anders. Ik vindt het een beetje naief om te zeggen dat als ie nu negatief is, dat de test dat wel zal blijven.

Ik zou, als je langste cycles 31 dagen is, gewoon dag 32 of 33 weer testen.

Laat je niet gek maken!

Heel veel succes.

Kus Jet

hoi meiden

ik wacht het nog ff een paar dagen af maar ben bang dat het niets word deze maan
veel succes jullie!!

xxx

hallo meiden kom even langs van het september forum. ben vorig jaar zwanger geraakt van ons eerste en ik teste 4 dagen na dat ik ongesteld moest worden en deze test was negatief. ik teste 4dagen erna weer en toen was er een heeeeel licht blauw streepje wat me vertelde dat ik zwanger was.
ik had 5 dec mijn laatste menstruatie de 21 had ik conceptie en de 6 januari negatieve test en 10 januari pas positief.
ben 22 september bevallen van een prachtige dochter

groetjes en succes allemaal hoop dat het snel lukt bij jull groetjes petra en iris 8 weken en 5 dagen

Terug
Bovenaan