wie heeft er n renault twingo en past daar n kinderwagen in???

Hoi meiden,

Misschien een beetje rare vraag, maar wij hebben nog geen auto en willen een klein wagentje aanschaffen voordat ons babytje half februari geboren wordt.

We vinden allebei de renault twingo een leuk en zuinig wagentje, alleen is de kofferbak niet zo heel groot.
Wie heeft er ook zo'n auto en past daar wel een (ingeklapte) kinderwagen in??? Tis namelijke en beetje moeilijk een kinderwagen uit te zoeken voor een auto die je nog niet hebt, dus hopelijk zijn er hier mensen met ervaring te vinden!

Bedankt
Liefs Muizeke (vandaag 16 wkn)

Hoi,

Mijn ervaring is dat je de achterbank kan schuiven, net als de voorstoelen. Als je ze dan helemaal naar voren schuift zal er een kinderwagen in moeten passen.

Ik heb mijn twingo ingeruild voor een wat "na mijn idee" veiligere auto. Omdat de binnenkant van een twingo vrijveel blik heeft heb ik mij er nooit echt veilig in gevoeld.

Overigens, ga gewoon alle dealers af en maak proefritten tot je de juiste auto gevonden hebt.

Groetjes Evy

Hallo Muizeke!
Ik heb zo'n auto en t is inderdaad krap in de achterbak. Een ingeklapte buggy gaat nog wel, maar een kinderwagen  plus reiswieg lukt ons niet. Wel is de achterbank verschuifbaar, en in delen inklapbaar.Maar of je het daar mee redt...!
Maar verder heb ik niets negatiefs over een Twingo te melden.
Groetjes,Amber.

Hoi Muizeke,

Ik heb een Twingo en ik kan daar onze Bugaboo (op zijn kant) in krijgen. Dan schuif ik wel de bank naar voren.

Je kunt van de Bugaboo ook nog de wielen afhalen, dan gaat het nog gemakkelijker.

Ik heb dan wel het buggygedeelte op de Bugaboo (maar daar lag ons dochtertje al met drie maanden in, die kinderwagenbak vond ze niks, kon ze niks zien). Maar met de kinderwagenbak moet volgens mij ook wel lukken want die is flexibel.

Ik heb heel veel schik met mijn Twingootje. Lekker veel ruimte achterin en als ik veel kofferruimte nodig heb, schuif ik de bank naar voren.

Maar vraag anders even bij de dealer of je de kinderwagen erin mag proberen.

Succes!

Groetjes,
LasVegas

Ik had ook een twingo.  Ik kreeg de kinderwagen er wel in, maar daar hield het wel mee op. De bak van de wagen moest op de achterbank en de tas met alle spullen(je neemt nogal  veel mee) voorin. pppffff ik vond het niks en we hebben een grotere auto gekocht.
 succes met zoeken!!  

hoi, ja ik heb een twingo en zou niks anders meer willen perfect, doordat je de achterbank kan verschuiven past er gemakkelijk een kinderwagen in.
Ik zelf ben zeer tevreden over dit autootje, alleen op langere autoritten misschien niet echt comfi.

groetjes linda

Hoi,

Vorig jaar ben ik alle kleine auto's langsgegaan in de dealers. We hebben uiteindelijk een Honda Jazz gekocht. Geweldige wagen en heel wat ruimte achterin, maar nog steeds lekker een compacte auto. De achterstoelen kunnen ook nog eens helemaal plat voor nog meer ruimte.

gr,
Sabine

Terug
Bovenaan