Wie heeft er NOD op 20 Februari

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

wie van jullie heeft ook haar NOD op 20 Februari??
Ik heb alweer bekeken wanneer mijn vruchtbaarste dag is dus dan mogen we zeker gaan klussen, niet dat we het buiten die dagen niet doen, maar op die dag toch wel extra.
Ik zit in ronde twee en ben al moeder van twee mooie meiden, maar wij willen nog zo graag een derde. De eerste twee zwangerschappen ben ik meteen aangeteld, dus ben erg benieuwd hoe lang het nu duurt.
Ben benieuwd hoever jullie zijn.

Liefs Charlie

hai, charlie

mijn NOD is ook op 20 februari
voor mij is het ronde 3 voor ons tweede kindje
ik heb al een dochter van 4 jaar en we willen echt heel graag nog zo'n droppie erbij
gisteren ben ik ongi geworden 4 dagen eerder dan mijn vorige keer dus dat was wel even een tegenvallertje.
maar goed mijn zusje zei al je heb bewijs dat jullie het kunnen en dat is waar natuurlijk,
dus ook ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
grappig he dat we zo gelijk opgaan met onze NOD

groetjes jook

Hoi Charlie,

Mijn NOD is 19 febr. Mag dat ook ????
Wij zitten nu in ronde 19 voor ons eerste kindje.
Eigenlijk al in ronde 25 maar omdat mijn man militair is
en vorig jaar een half jaar weg is geweest, hebben we
noodgedwongen een half jaar niet
aan onze grootste wens kunnen "werken".

Deze ronde ga ik weer naar het ziekenhuis.
Wij hebben alle onderzoeken inmiddels gehad
en bij ons is geen reden gevonden waarom wij niet
op een "normale" manier kinderen kunnen krijgen.
Dus gaan we deze maand voor inseminatie. Dan brengen
ze zeg maar het zaad van mijn man iets verder in.
Dus het worden wéér spannende tijden !!!!!!!!

We gaan deze maand weer de duimen blauw draaien voor elkaar volgens mij
want er zijn inmiddels weer een hoop meiden die door zijn naar de volgende ronde, HELAAS !!!!! Meid, heel veel succes deze ronde !!!!!!!!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hallo wil ook op de NOD lijst

karin 29 jaar ronde 14

Volgende week vieva gesprek bij de gyn.ben erg benieuw.

hoi
ik heb mijn nod op 19 februari, en heb tussen 2 en 6 februari mijn vruchtbaartste dagen. zal me benieuwen het zal onze eerste ronde zijn.
groetjes patricia

Hallo meiden,
Leuk zo'n reacties, zoals men ziet is de een al langer bezig dan de ander, maar wij hebben 1 ding gemeen. Deze ronde aantellen van een lief klein kindje.
Ik vind het leuk als we elkaar deze periode blijven volgen en vooral de NOD day elkaar bereiken om elkaar op de hoogte te houden.
Biaggie ik leef wel met jullie mee hoor. Ben blij dat er uit de testen niets gekomen is en dat inseminatie gaat helpen om jullie een kindje te krijgen.

Ik zal zeker voor iedereen duimen en meeleven.

Tot schrijfs

Liefs Charlie

Terug
Bovenaan