wie heeft er nog een stukje behang..........

WAAR IK TESS ACHTER KAN PLAKKEN

Tjeetje zeg wat is deze dame aan het uitproberen, en als ze haar zin niet krijgt dan gaat ze huilen en op de grond liggen. Waarna ik over haar heen stap en verder ga met als gevolg een nog veel bozere Tess.

ook heeft ze door dat ze de deuren open kan krijgen (helaas klinken kunnen niet omhoog)

nou ik kan je wel helpen

elise heeft het namelijk net van haar muur in der slaapkamer afgetrokken
dus hier nog een die ik er met liefde achter wil plakken hahaha

saskia

WHAHAHA!

Ik zeg wel eens dat Thomas niet uit de bloemkool komt maar gewoon vanachter het behang is gekropen naar ons toe, hihihi! En dat ie soms dus weer terug kan naar waar ie vandaan komt.... ( Nou heeft GJ hem geleerd dat ie naar het behang moet wijzen dan....!)

Kus, Marieke

Oooh wat herkenbaar. Heb hier laatst al voorgesteld om behang te kopen zodat we onze kinderen er achter konden plakken.
Alef gaat ook steeds op de grond liggen als hij iets niet wil. Hij reageert dan nergens op, net nog lag hij in de hal van de vensterschool. Ik moest hem echt optillen want meneer bleef gewoon liggen. Wat hij ook doet sinds een paar dagen is boos aan je been hangen, grrrr. Dat loopt zo moelijk.

Misschien kunnen we met zijn allen behang kopen, krijgen we vast groepskorting.

Groetjes Agnes

Helaas hebben wij toen we hier kwamen wonen (en nog niks van kinderen wisten, haha!) de hele boel laten structuren. Geen behang hier dus!

Maar als ik zeker zou weten dat het een oplossing was, dan wilde ik soms wel een muurtje egaliseren om er behang op te kunnen plakken. En dan idd met   Julian er achter.
Misschien moeten we gewoon ergens in het midden van het land een muur opzoeken waar we alle kindjes achter het behang kunnen plakken.

Het ergste op dit moment zijn de nachtelijke scenes. Er is niks aan de hand en als ik Julian weer plat leg dan is het alleen maar: NEEEEJJ!!! NEEEEJJJJ!!
En dan het liefst elk uur. En als ik dan al wel eens in slaap val dan maakt zijn papa mij wel weer wakker omdat ik snurk. Afgelopen nacht 2 uurtjes geslapen al met al.
Soms wil ik zelf wel eens achter het behang, lekker rustig!

Succes met je driftkikkertje!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan