wie heeft er nog gonal f in de koelkast liggen. ????????

hallo allemaal

ik heb een stomme een rare vraag.
ik zal het uit leggen.
ik en mij man zijn al drie jaar bezig om zwanger te worden.
de hele medice molen al gehad.  
drie iui behandelingen zonder hormonen spuiten.(geen resultaat)
nu   moeten we  met hormon spuiten begingen maar ben gaan informeren bij het ziekefonds en ben er niet voor verzekerd.
en het is te duur om zelf te betalen.  
ik ben bezig met overstappen naar een ander verzekering maar je moet dan weer een jaar lid zijn voor dat ze het vergoeden.
dus nu heb ik geinformeerd bij het ziekhuis en toen kreeg ik een tip van iemand.
dat ik mischien van iemand die nog gonal f (in dichte verpakking natuurlijk) in de koelkast heeft liggen die ze niet meer nodig hebben omdat ze zwanger zijn geworden.
mischien kan ik die dan overkopen  voor een lag bedrag.
ik weet het het is raar maar wie kan me helpen.

groetjes d en p
 
hoi Davina,

Ik geloof niet dat ik je helemaal snap. Je hebt toch genoeg aan de 2 pennen van 300 ml elk voor alle 3 de iui's??? Dan heb je toch niet meer pennen nodig???

gr
Marielle
 
Ik kan je niet helpen, heb gelukkig nooit gebruik hoeven te maken van dergelijke medicatie.

Maar wat ik me afvraag, straks verandert het hele systeem van ziektekosten verzekring. Ik weet dat er ook verzekeraars zijn die je ongeacht je medische voorgeschiedenis ook voor aanvullende verzekereingen acceptere. Er is dan geen medsiche screening zoals je nu wel vaker ziet bij aanvullende dan wel particulieren verzekringen.

Misschien hoef je door die nieuwe regelingen niet een jaar te wachten, simpelweg omdat iedereen mag wisselen van ziektekostenverzeraar.

Vraag straks van veel ziektekostenverzekeraars eens één en ander op, wie weet loont het.

En een tip voor alle anderen die nog zwanger willen worden (geef ze die tip vast door), verzeker je er in vredesnaam voor bij.

Succes

Miep
 
hoi marielle


de pennen zijn na het openen maar 28 daggen houdbaar. dus doe met 1 pen 1 keer. dat zeg het ziekhuis.
dus ik moet er jamaar genoeg nog 1 bij hebben mischien twee al het 1 keer te veel eitjes heb zitten dan moet ik ook 1 maand weg gooiten en zonde van het spuiten. snap je.
van daar


groetjes davinia

ik leg het zondag wel uit.
oke
hoe is het met de misselijk heid
 
Terug
Bovenaan