wie heeft er nog iedeen om als cadeau te vragen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal..

Ik heb al eens verteld dat mijn kindje waarschijnlijk 6 overgrootouders zal krijgen.
Deze vragen nu allemaal wat voor een cadeau we zouden willen hebben.
bedrag 50 euro   (mag ook minder)ngemiddeld is ook zo raar om alleen kleren hiervoor te vragen.
Hebben jullie een idee wat ik hiervoor kan vragen. misschien een cadeau wat we
later pas nodig hebben zoals een fietszitje???

groetjes

Hoi hoi,

misschien heb jij het allemaal al, maar hier even een lijstje:

- lodger
- overtrekken waskussen
- badjasje
- zak maxi cossi
- overtrek maxi cossi
- deken voor in wiegje
- ...

Dit zijn een aantal zake die wij op onze lijst hebben gezet... Ik zou het in alle geval wel weten!

Veel succes ermee e !
Liefs,
van ons...

hoi hoi,

fietsstoeltje en accesoires is echt super leuk, heb ik ook gekregenen. Een leuke koffer met evt toebehoren (pyama, toilettasje e.d.) voor uit logeren, zwemspulletjes, badjas, mobiel voor boven de box, lamp met bewegengde beeldjes, muziekdoosje, wij kregen een theaterbon voor onszelf..ook errug leuk..,    babyfoon, spaarpot, boeken (van dale, mijn 1e woordenboek, jip en janneke) verder nu even geen inspiratie meer.. boek 1e levensjaar, fotoalbum....

Groetjes Eve

Hoi

Ik vind het altijd wel leuk om iets blijvends te geven wat ze eventueel later aan
hun eigen kinderen kunnen geven. Ik heb zelf nog mijn bloedkoralen armbandjes,
die heeft me dochter ook omgehad. En straks dus onze 2e meid ook weer kan dragen.
Voor een hele dierbare vriendin had ik een zilveren ramelaar met de naam erin van
haar zoontje en later voor haar dochtertje had ik een zilveren borsteltje met spiegel.
Beide van Nijntje, ze was er echt heel blij mee.

- Armbandje
- Rammelaar
-Bestekje
-Bordje met beker
-Fotolijstje

Groetjes Cindy

Misschien niet zo'n knus cadeau, maar meestel wel welkom, een donatie op een speciale kinderspaarrekening?

Wij gaan er straks eentje openen bij Triodos waar ze op haar 18e bij kan. Dat levert dan nog best wel wat op en misschien voor een rijbewijs ofzo (rijden we dan nog in auto's?).

Groetjes, Lotte

hoi
ik heb een lijstgemaakt en die bij mijn ouders en goede vriendin neer gelegd, bewust hele verschillende dingen opgezet, ook verschillend in prijs en juist ook praktische dingen omdat mensen je vaak een groot plezier doen met gewone praktische hulp waar je zelf niet altijd aan toe komt in plaats van een kadootje. dit is onze lijst, ben benieuwd wat anderen nog voor ideeen hebben. heb hem ook naast de telefoon gehangen omdat mijn man nooit inspiratie heeft. klinkt misschien hebberig maar als mensen er bewust om vragen is het wel handig dat je dan niet meer hoeft na te denken

Warme maaltijd (voor bv in de vriezer)
Fruitmand
keer zuigen of grasmaaien of iets anders in huis of de tuin doen
Luiers
Kleertjes vanaf maat 62 en meer (let wel op het seizoen)
Muziekdoosje
Producten van weleda
Omwikkeldoek na badje
Slabbertje
Rompertjes vanaf maat 62 (en verder)
Slaapzak/trappelzak
Kadobon hema (bv voor kleertjes of hemafotoboek)
Kadobon v&d
Kadobon prenatal
Badspul ouders bv kneip mint/eucalyptus
Beddengoed/ lakentje dekentje
Kinderkapstok
Servies (plastic)
Opblaasbadje (zomer)
Deryan travelcot (tent/campingbedje)
Fietsstoeltje
Doomoo seat zitzak
Reis/verzorgingstas inclusief luiermat

Knuffels hebben we echt al heel veel!

Ik kan je de baby nomade van red castle aanraden! Lekker warm en kan je goed combineren met je maxi cosi. Ook de top sit lijkt me zelf erg handig... De baby nomade had ik voo rmijn zoontje en is supergoed bevallen.

Terug
Bovenaan